Formula Tyco 1:87
Re: Formula Tyco 1:87
Byl bys laskav. Velké DÍKY
Naposledy upravil(a) Mr_HONDA dne 27 čer 2016, 21:15, celkem upraveno 1 x.
Re: Formula Tyco 1:87
Jak jsem slíbil, zde je porovnání auta na dráhu s klasickým angličákem + nějaké detaily vozítek a detail s rozměry napojení TYCO dráhy. Nebudu to tu rozepisovat. Koukněte na foto a jejich popis níže. Mr_HONDA
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Formula Tyco 1:87
Další foto
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Mr_HONDA dne 10 pro 2015, 10:28, celkem upraveno 1 x.
Re: Formula Tyco 1:87
A naposledy. Už si dám pokoj. Opravdu. Mr_HONDA
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Formula Tyco 1:87
Šťasten a jisto mlád, buď ten, jehož oči toto vidí a detaily rozeznají....pěkné, ale na tohle nemám prsty...
...RUM BENE BIBITUR, HOMINEM TE ESSE, MEMENTO...
Re: Formula Tyco 1:87
To KOULA:
Ty máš postavenou šestiproudovku z tohoto měřítka? A jak jsi to dokázal? Už mám doma 4 dráhy TYCO o celkové délce cca 32m a rozjednané nějaké scalxreic micro, ale zatím mám jen dva průměry zatáček z čehož jsem schopný udělat max 4 proud. Scal dělá i takovou šikanu (bude obsažena v té rozjednané) ta by šla použít takhle od oka jako ta úplně vnitřní stopa, ale byl bych odkázán na trať obsahující pouze 180-ti stupňové zatáčky a to je dost limitující. byla by možnost nějaké foto, popř. soupis dílů (hlavně zatáček) Nějaké jejich označení. Tyco je má označeny: zatáčka 6705 (90 stupňů), zatáčka 5846 (45 stupňů - půlka 6705), 6726 (to je 5846, jen klopená) a 6708 (45 stupňů velký rádius) ta pasuje přesně z venčí na zatáčky 6705,5846 a 6726 bohužel její klopenou variantu jsem nenašel. Kdyby jo, mohl bych mít klopenou čtyřproudovku.
To RUMOV:
Však já na to také nevidím. Ono se to blbě fotí, natož koumá okem. Takové kliky dveří si všimne jen málokdo . No a v provozu? Žluté šmouhlé cosi... Rád bych upravil i měřítkovou rychlost, použitím kovové kastle alá angličák a absence pomocných magnetů by mohlo zachovat hmotnost při snížení přítlaku. Pak už jen ubrat na napětí....atd... ale to je až cílová rovinka. Do té doby bude ještě hodně kartáčků oježděno
Zatím největší pak..árnu co jsem na tomto měřítku měl tu čest dělat, byla výměna uhlíků motoru. To vám řeknu, téměř nadlidský výkon, kór když jsou to všechno věci co se rády kutálí po stole.
Jinak z mých prvních poznatků jsou auta tyco daleko lépe propracované, než ze scalxtricu. Může to být ale i tím, že se mi zatím taková atíčka dostala do ruky.
Ty máš postavenou šestiproudovku z tohoto měřítka? A jak jsi to dokázal? Už mám doma 4 dráhy TYCO o celkové délce cca 32m a rozjednané nějaké scalxreic micro, ale zatím mám jen dva průměry zatáček z čehož jsem schopný udělat max 4 proud. Scal dělá i takovou šikanu (bude obsažena v té rozjednané) ta by šla použít takhle od oka jako ta úplně vnitřní stopa, ale byl bych odkázán na trať obsahující pouze 180-ti stupňové zatáčky a to je dost limitující. byla by možnost nějaké foto, popř. soupis dílů (hlavně zatáček) Nějaké jejich označení. Tyco je má označeny: zatáčka 6705 (90 stupňů), zatáčka 5846 (45 stupňů - půlka 6705), 6726 (to je 5846, jen klopená) a 6708 (45 stupňů velký rádius) ta pasuje přesně z venčí na zatáčky 6705,5846 a 6726 bohužel její klopenou variantu jsem nenašel. Kdyby jo, mohl bych mít klopenou čtyřproudovku.
To RUMOV:
Však já na to také nevidím. Ono se to blbě fotí, natož koumá okem. Takové kliky dveří si všimne jen málokdo . No a v provozu? Žluté šmouhlé cosi... Rád bych upravil i měřítkovou rychlost, použitím kovové kastle alá angličák a absence pomocných magnetů by mohlo zachovat hmotnost při snížení přítlaku. Pak už jen ubrat na napětí....atd... ale to je až cílová rovinka. Do té doby bude ještě hodně kartáčků oježděno
Zatím největší pak..árnu co jsem na tomto měřítku měl tu čest dělat, byla výměna uhlíků motoru. To vám řeknu, téměř nadlidský výkon, kór když jsou to všechno věci co se rády kutálí po stole.
Jinak z mých prvních poznatků jsou auta tyco daleko lépe propracované, než ze scalxtricu. Může to být ale i tím, že se mi zatím taková atíčka dostala do ruky.