Motory a převody pro 1:43

Zpráva
Autor
Dandulak
Příspěvky: 10
Registrován: 14 úno 2015, 22:54
Bydliště: Chrustenice

Re: Motory a převody pro 1:43

#31 Příspěvek od Dandulak » 25 úno 2015, 21:26

Tak je to vcelku dobré, pastorky jsem dneska dostal a namontoval, kupodivu to funguje bez problémů ;)
Aby to ovšem nebylo tak snadné tak jedno auto má podivnou vlastnost. po cca 2 minutách provozu se zastaví a nejede. Po několika vteřinách přestávky je zas na chvilku provozuschopné. Že by to byl nějaký kraťas? Co bych měl tak asi vyměnit teď? :?: Ještě mi přijde, že se auto skorem neuveze. Oproti ostatním jede pomaleji a pseudo klopenou zatáčku téměř nevyjede, když bych použil "turbo čudlík", tak zas vyletí :cry: . Převod jde lehce, nemám pocit, že by se motor zadíral. Autíčko váží 43g.
Co s tím?

Uživatelský avatar
RUMOV
Příspěvky: 333
Registrován: 03 led 2014, 09:32
Bydliště: praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Motory a převody pro 1:43

#32 Příspěvek od RUMOV » 25 úno 2015, 23:02

Ahoj, předpokládám, že auto přestává fungovat v obou drážkách a s oběma ovladači...

první pokus, na začátek bych zkusil mírně přizvednou magnet, (zkus podkládat tvrdým papírem), velká síla magnetu auto "přilepí" na dráhu, obzvláště u formulí je to vážně moc. Přizvednutím magnetu autu ulehčíš, počítej, ale s tím že pak bude lítat... :lol: a budeš muset upravit i to druhé... :lol:

druhý pokus, pokud auto "nefunguje" v obou drážkách, s oběma ovladači, řešil bych elektrické připojení, odletoval bych odpory a kondenzátor od motoru a "překlemoval" to natvrdo. Také by se mělo zrychlit a absencí kondenzátoru budeš mírně rušit televizi. :lol:

třetí pokus, kondenzátor lze vrátit zpět, pokud auto začne znova zlobit, vyměň kondík nebo ho nedávej zpět.

čtvrtý pokus, mírná úprava ovládacího panelu, viz http://www.go143.de/index.php?id=156#c657

pátý poslední pokus, vezmi auto do pravé ruky, levou otevři okno, a.... :D

Ne vážně začal bych od nejjednoduššího a postupoval dále....
držím palec. :P
...RUM BENE BIBITUR, HOMINEM TE ESSE, MEMENTO...

Pavel
Příspěvky: 6
Registrován: 24 pro 2013, 00:59
Bydliště: Beroun

Re: Motory a převody pro 1:43

#33 Příspěvek od Pavel » 26 úno 2015, 00:48

To by mohlo být pastorkem. Asi se zahřeje osa motoru a pastorek se protáčí. Já jsem se s tím setkal u Carrera Evo formulí předělaných na Digi. Ale také jsem při výměně pastorků za bronzové Slot.it vymyl a namazal motory - to by také mohla být příčina. A není na škodu namazat i převody. To se tu probíralo v jiném vlákně.

Dandulak
Příspěvky: 10
Registrován: 14 úno 2015, 22:54
Bydliště: Chrustenice

Re: Motory a převody pro 1:43

#34 Příspěvek od Dandulak » 26 úno 2015, 19:01

Ahoj,
tak jsem vyzkoušel rady, ale úspěch se nedostavil. S posledníém krokem váhám :)
Myslím, že problém bude asi v motorku. V jednom vlákně jsem tu našel zmínku o bateriové Carreře, nikdo si nebyl jistý, zda jsou auta kompaktibilní s normální Carrera Go. To nezvedené auto, je právě z té bateriové autodráhy. Mám ještě jedno a začalo to dělat taky. :-(
Tak to tak vidím na výměnu motoru, co? :?
Umněli by jste mi prosím poradit nějaký "lepší" motor? Kolik to tak bude, cca ? Auta budou konfrontována s formulemi a ty jsou proklatě rychlé.
Díky

Uživatelský avatar
Petr L
Site Admin
Příspěvky: 735
Registrován: 15 pro 2013, 22:28
Bydliště: Praha

Re: Motory a převody pro 1:43

#35 Příspěvek od Petr L » 26 úno 2015, 19:36

A jsme doma :-)

Jirka B
Příspěvky: 345
Registrován: 23 pro 2013, 21:37
Bydliště: Brno

Re: Motory a převody pro 1:43

#36 Příspěvek od Jirka B » 26 úno 2015, 19:45

Zkus vzít motor z auta co nezlobí a dej do auta co blbne.Motorky z Carrera Go jsou na 14,8V.Tudíž i napájení.A motorky z bateriové dráhy,asi nebudou na toto napětí stavěné.

Uživatelský avatar
RUMOV
Příspěvky: 333
Registrován: 03 led 2014, 09:32
Bydliště: praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Motory a převody pro 1:43

#37 Příspěvek od RUMOV » 26 úno 2015, 19:50

Ahoj,
pokud jsi ozkoušel vše, vyjma pátého kroku, ještě zbývá naděje... :lol:
Prokluzování pastorku mě vůbec nedošlo, bral jsem jako samozřejmost že ho přilepíš.
Připadá mi ale jako moc velká náhoda, že by byly oba motorky špatné, carrera má tkzv. teplotní pojistku dle EU, to byl ten čtvrtý pokus, ani ten nefunguje?
co dělala auta při zvednutí magnetu?
ještě jeden pokus, zkus magnet úplně vyndat, zatížit auto klidně 10-15 gramy, část na střed, část na zadek a jezdi s nimi.
Moje idea je, že magnet brzdí, motor jede na 150% a pojistka zasahuje, pokud je honíš na 14,8 voltů origo Carrera, o to hůře.
ani odletování odporů a kondíku nic nedělalo?
před výměnou motorků bych ještě zkusil jejich protočení a vyčištění v lihu.
Tím stejně nic nemůžeš zkazit.

A co se týká nových motorků, je tady na to téma a taky je tu milangs1200 a Jirka B, určo poradí. ;)
Cenu bych tipnul tak do 100,- za kus. Ta bateriová Carrera bude asi dost "low end" a motorky budou nejspíše 6 voltové, ale i tak by měli 14 voltů vydržet, otázka je jak dlouho?
Jinak odkaz zde http://www.zsconsult.eu/

Jelikož jsi od "Kačáku", pokud by jsi cestoval přes Prahu, napiš mi na mail, pokud by jsi mi ty "nezvedence" půjčil, rád bych si s nimi "pohrál" a testnul na Rumoringu s regulovaným napětím. :idea:
Nejde mi totiž do hlavy, že by i někdo jiný měl takovou smůlu, jako já, ...neboj vrátím, špatná karma za to nestojí. :D
...RUM BENE BIBITUR, HOMINEM TE ESSE, MEMENTO...

Uživatelský avatar
RUMOV
Příspěvky: 333
Registrován: 03 led 2014, 09:32
Bydliště: praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Motory a převody pro 1:43

#38 Příspěvek od RUMOV » 26 úno 2015, 19:51

Petr s Jirkou byly rychlejší, než to naklepu... :lol:
...RUM BENE BIBITUR, HOMINEM TE ESSE, MEMENTO...

Dandulak
Příspěvky: 10
Registrován: 14 úno 2015, 22:54
Bydliště: Chrustenice

Re: Motory a převody pro 1:43

#39 Příspěvek od Dandulak » 26 úno 2015, 22:19

Regulovat napětí umíme i u Kačáku. :P
Je to ono. 7V je málo, ale na 10V to jede fajn, nicméně standardní auta zase nefungujou. Vliv má í ovladač. Když použiju ten od bateriové autodráhy tak to jde, když ten od goučka auta se courají nebo při turbu lítají, nic mezi tím :arrow: motor musí ven. Krom toho se bude muset zapracovat na gumách. Jsou pěkné, široké, bohužel řádně konkávní. Pak magnet vejš, závaží na předek, ... to nevidím dobře. ... žena mě žene do Bohnic, chápete proč? :o

Uživatelský avatar
RUMOV
Příspěvky: 333
Registrován: 03 led 2014, 09:32
Bydliště: praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Motory a převody pro 1:43

#40 Příspěvek od RUMOV » 26 úno 2015, 22:43

Tak pěkně odzadu..
Pacient nereaguje, cosi mumlá o magnetech a olovu, klasická diagnoza Dg 66 autodrahus. :lol: a bude hůř..
Proto jsem sem věšel odpory ovladačů, kdyby se to někomu hodilo, a ono jo..
http://www.autodraha-forum.cz/viewtopic.php?f=36&t=142
regulace je dobrá věc a můžeš v klidu prohánět na 8 voltů i auta od Artinu a jiných pigmejů...
http://www.autodraha-forum.cz/viewtopic.php?f=36&t=117
pokud uděláš regulaci pro každou drážku zvlášť můžeš jezdit s čím chceš...
IMAG3576.jpg
IMAG3634.jpg
A co se týká Go, tak mažou i na 9 voltů s Artinovským ovladačem 14 ohmů. :idea:
https://www.youtube.com/watch?v=2j8Zj9LxSfY

Motor nech nebo vyměň, hodí se třeba do nějaké přestavby,... každopádně vyřešeno... :D
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
...RUM BENE BIBITUR, HOMINEM TE ESSE, MEMENTO...

Odpovědět