To Vítek.Uvádím rozměry aut které mám.Na starém foru jsme již o tom diskutovali,že to není modelové atd.atd.Takže z toho co mám.Nejmenší průměr zad.kol má formule-16mm.
Porsche 911,Chevrolet Corvete-18mm,aston martin 18mm,porsche spider 19mm. Co se týká světlosti.Carrera Go má nejnišší místo pod klecí pro magnet,který je spuštěný hodně dolů.Tam je světlost-1,2mm.Když nepočítám magnet tak světlost běžných aut a cesťáků je 3 -5mm.Doufám,že to takhle stačí.Pokud ne, tak piš.
Míry aut Carrera Go
Re: Míry aut Carrera Go
Děkuji za odpověď. Osobně mi informace stačí.
18 mm průměru je potěšitelných. Světlost 3-5 mm už mnohem méně.
Už chápu proč fandové Carrera GO a SCX Compact mění originální podvozky.
Na DF je vás taky několik. Pokud byste se domluvili, někdo to "namaloval" a nechal vyrobit, tak se vám vyplatí zrealizovat stavitelný kovový podvozek. Něco jako nabízí "GOKarli" nebo "Ranch-Design".
18 mm průměru je potěšitelných. Světlost 3-5 mm už mnohem méně.
Už chápu proč fandové Carrera GO a SCX Compact mění originální podvozky.
Na DF je vás taky několik. Pokud byste se domluvili, někdo to "namaloval" a nechal vyrobit, tak se vám vyplatí zrealizovat stavitelný kovový podvozek. Něco jako nabízí "GOKarli" nebo "Ranch-Design".
Re: Míry aut Carrera Go
O stavitelném podvozku uvažuji již delší dobu.Chtěl bych to udělat v kombinaci kuprextit mosazný plech.Zatím mě od toho odrazuje různá světlost aut.Byl by to jednoduchý podvozek,kde by se dal nastavovat rozvor náprav.Ale zatímjsem se k tomu nedostal.Navíc každý model je jiný. Hlavně se jedná o různou šířku aut a uchycení ke karoserii.Snad k tomu časem dojde.
Re: Míry aut Carrera Go
Ani nevím jak jsem se k tomuto příspěvku dostal, ale asi jsem šel v "Jirkových stopách", jsme přece v sekci 43, ne?
Mám možná blbý názor, ale zrovna různá světlost, síla magnetu, popř. váha, to je to, co se mi právě líbí...
Každý prcek má potom jiné jízdní vlastnosti, a nabízí se tu právě místo pro různé experimenty, (ať už jiné magnety nebo napětí, nebo cokoliv jiného...)
Chápu, že v případě ofiko závodů je to něco jiného, ale honit vteřinky na pět kol sám se sebou a snažit se toho nepohyblivého hrocha vytunit, to je právě to co mě baví...
Jinak stavitelný podvozek je dobrý nápad jen s ním ven...
Pro Vítka,... "polořidič" ještě nedorazil, nevím jestli se zasekl na poště, či u Tebe...
Mám možná blbý názor, ale zrovna různá světlost, síla magnetu, popř. váha, to je to, co se mi právě líbí...
Každý prcek má potom jiné jízdní vlastnosti, a nabízí se tu právě místo pro různé experimenty, (ať už jiné magnety nebo napětí, nebo cokoliv jiného...)
Chápu, že v případě ofiko závodů je to něco jiného, ale honit vteřinky na pět kol sám se sebou a snažit se toho nepohyblivého hrocha vytunit, to je právě to co mě baví...
Jinak stavitelný podvozek je dobrý nápad jen s ním ven...
Pro Vítka,... "polořidič" ještě nedorazil, nevím jestli se zasekl na poště, či u Tebe...
...RUM BENE BIBITUR, HOMINEM TE ESSE, MEMENTO...
Re: Míry aut Carrera Go
Při dotazu na rozměry mi šlo o úplně základní informace pro představu o tom, jak je model velký a jaké rozměry mají některé jeho části. Abych aspoň orientačně věděl, jestli použiju něco z toho, co mám doma.
Pokud je cílem odjet několik kol, pak je to opravdu jedno. Jedno to přestává být při přímém porovnání.
Na podvozku se pracuje!.
A polořidič už je i s ostatním v obálce. Dnes jdu na poštu.
Pokud je cílem odjet několik kol, pak je to opravdu jedno. Jedno to přestává být při přímém porovnání.
Na podvozku se pracuje!.
A polořidič už je i s ostatním v obálce. Dnes jdu na poštu.