Ford GT od Bburaga - přestavba na dráhu

Odpovědět
Zpráva
Autor
model
Příspěvky: 1289
Registrován: 27 úno 2015, 19:58

Ford GT od Bburaga - přestavba na dráhu

#1 Příspěvek od model » 28 črc 2020, 22:13

Není to vlivem horkého počasí, ale náhodnou návštěvou papírnictví u nás na Jižních Svazích.
Na regále s hračkami jsem uviděl tuhle krabičku a nevěřil vlastním očím. Bburago začalo nabízet modely v měřítku 1:43
s plastikovou karoserií a strojkem uvnitř. Vše za 99 Kč. Když jsem krabičku otevřel - další překvapení - podvozek je upevněn 3 šroubky ke karoserii
a to tak chytře, že přední sloupek nevadí vodítku. Abych pravdu řekl, tak původní GT40 je pěknější, ale pro stavbu je i toto auto velmi zajímavé.
Vytáhl jsem si fotografie z internetu a rozhodl se pro úpravu, která spočívá v osazení zadního křídla a hlavně zadního difuzoru, který je nepřehlédnutelný.
Za dvě hodiny jsem měl nakreslen podvozek, za 58 minut vytištěn a měl jsem štěstí, vše klaplo. Teď ještě křídlo a potom očekávaná obálka od Milana
s pneumatikami, abych si mohl vytisknout disky.
Vím, že toto měřítko je pro většinu modelářů mimo ale berte to prosím jako letní dovolenkové počtení.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

model
Příspěvky: 1289
Registrován: 27 úno 2015, 19:58

Re: Ford GT od Bburaga - přestavba na dráhu

#2 Příspěvek od model » 29 črc 2020, 22:02

Tak jsem pokročil, podvozek po několika úpravách nastříkán černou matnou barvou,
vytiskl jsem si zadní spojler a vlepil do karoserie. Teď ještě pneumatiky a tisk disků
a může se zkoušet na dráze.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Jirka
Příspěvky: 93
Registrován: 02 led 2014, 21:15

Re: Ford GT od Bburaga - přestavba na dráhu

#3 Příspěvek od Jirka » 02 srp 2020, 18:39

Šikovnej, i když jak říkáš tohle měřítko mě zrovna neoslovuje ale musím opět smeknout. :D

model
Příspěvky: 1289
Registrován: 27 úno 2015, 19:58

Re: Ford GT od Bburaga - přestavba na dráhu

#4 Příspěvek od model » 04 srp 2020, 10:00