Stavba Mazdy 787 od Kyosha
Napsal: 16 zář 2019, 19:08
Navštívil jsem Púchov minulý pátek a zažil krásnou atmosféru příprav na sobotní závody na nové
šestiproudé dráze. Příjemné setkání a na závěr jsem u Martina objevil ve vitríně statické modely od Kyosha
na dráhu. Je to jejich série dráhových modelů v měřítku 1:43 - D143. Neváhal jsem a za dobrý peníz jsem si
odvezl Mazdu 787. Když jsem ji vytáhl z krabičky, říkal jsem si, že to je vitrínkový model a nemá cenu na něj šahat.
Ale srdce mi nedalo, tak jsem obětoval jedno kovové autíčko a vzal komponenty pro tuto přestavbu.
Když jsem si prohlížel originální podvozek, tak jsem si řekl, že ho nebudu nijak upravovat a vytisknu si nový,
abych mohl auto zase někdy vrátit do sbírky.
Protože to je Kyosho, tak i v tomto měřítku má systém bočních zámků a předního držáku. Boční zámky jsem využil a
na podvozku jsem si vytiskl jejich protikusy. Přední zámek jsem musel opatrně odfrézovat, protože by mi tam nevlezlo vodítko.
Proto jsem vlepil do karoserie dva sloupky za předními koly.
Taktéž jsem opatrně odfrézoval v zadní části držák spojleru, to aby tam vlezl převod a podvozek.
Zachoval jsem originální disky , přední i s oskou 1,5 mm, u zadních jsem musel odbrousit na disku nálitky, abych použil závodní pneumatiky
od Milana Šůly. Rozměrově sedí, jen na nich není nápis výrobce.
Do podvozku jsem vložil dva neodymové magnety 20 mm, ale protože je podvozek dost vysoko nad podložkou, je přítlak přijatelný i pro
tuto lehoučkou karoserii.
Teď už jen na dráhu a zkoušet ...
šestiproudé dráze. Příjemné setkání a na závěr jsem u Martina objevil ve vitríně statické modely od Kyosha
na dráhu. Je to jejich série dráhových modelů v měřítku 1:43 - D143. Neváhal jsem a za dobrý peníz jsem si
odvezl Mazdu 787. Když jsem ji vytáhl z krabičky, říkal jsem si, že to je vitrínkový model a nemá cenu na něj šahat.
Ale srdce mi nedalo, tak jsem obětoval jedno kovové autíčko a vzal komponenty pro tuto přestavbu.
Když jsem si prohlížel originální podvozek, tak jsem si řekl, že ho nebudu nijak upravovat a vytisknu si nový,
abych mohl auto zase někdy vrátit do sbírky.
Protože to je Kyosho, tak i v tomto měřítku má systém bočních zámků a předního držáku. Boční zámky jsem využil a
na podvozku jsem si vytiskl jejich protikusy. Přední zámek jsem musel opatrně odfrézovat, protože by mi tam nevlezlo vodítko.
Proto jsem vlepil do karoserie dva sloupky za předními koly.
Taktéž jsem opatrně odfrézoval v zadní části držák spojleru, to aby tam vlezl převod a podvozek.
Zachoval jsem originální disky , přední i s oskou 1,5 mm, u zadních jsem musel odbrousit na disku nálitky, abych použil závodní pneumatiky
od Milana Šůly. Rozměrově sedí, jen na nich není nápis výrobce.
Do podvozku jsem vložil dva neodymové magnety 20 mm, ale protože je podvozek dost vysoko nad podložkou, je přítlak přijatelný i pro
tuto lehoučkou karoserii.
Teď už jen na dráhu a zkoušet ...