Trabant jako okruhová verze
Trabant jako okruhová verze
Tuto stavbu má na svědomí Martin. Poslal mi takovou návnadu, že se nedalo odolat.
Dostal jsem od kamaráda motorové lože Scaleauto a také kola špunty, takže volba byla jasná. Postavit si
hodně brutální auto. Podvozek jsem řešil včetně osazení zadního křídla, difuzoru a předního spojleru.
Má posuvnou přední osu a uchycení karoserie je pomocí 4 držáků jako u modelů Kyosho Mini-Z.
Měl jsem z tohoto systému trochu obavu, ale funguje to perfektně. Úpravu karoserie jsem řešil tiskem na 3D tiskárně a protože
je vše trochu ujeté, nechal jsem to tak, aby to vypadalo jako ze stavebnice LEGO.
Ještě doladím barvy a chystám se na výrobu dekálů.
Podvozek jezdí perfektně, takže to bude doufám tvrdý soupeř v Poháru míru a přátelství.
Dostal jsem od kamaráda motorové lože Scaleauto a také kola špunty, takže volba byla jasná. Postavit si
hodně brutální auto. Podvozek jsem řešil včetně osazení zadního křídla, difuzoru a předního spojleru.
Má posuvnou přední osu a uchycení karoserie je pomocí 4 držáků jako u modelů Kyosho Mini-Z.
Měl jsem z tohoto systému trochu obavu, ale funguje to perfektně. Úpravu karoserie jsem řešil tiskem na 3D tiskárně a protože
je vše trochu ujeté, nechal jsem to tak, aby to vypadalo jako ze stavebnice LEGO.
Ještě doladím barvy a chystám se na výrobu dekálů.
Podvozek jezdí perfektně, takže to bude doufám tvrdý soupeř v Poháru míru a přátelství.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Trabant jako okruhová verze
Tak to je opravdový krasavec. A co teprve s obtisky!
To se ti moc povedlo...
To se ti moc povedlo...
Re: Trabant jako okruhová verze
Nemám slov. Paráda .
Re: Trabant jako okruhová verze
Tak to je hodně dobrý!
Re: Trabant jako okruhová verze
Díky moc za povzbuzení. Je to opravdu zvláštní model, ještě musím připravit obtisky,
zasklení a kokpit, aby to bylo autentické.
Oproti minulým fotografiím jsem ještě vylepšil auto vytisknutím a přilepením předního spojleru a nalepení
bočních krytů za přední a zadní kola.
zasklení a kokpit, aby to bylo autentické.
Oproti minulým fotografiím jsem ještě vylepšil auto vytisknutím a přilepením předního spojleru a nalepení
bočních krytů za přední a zadní kola.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Trabant jako okruhová verze
Dostal jsem dnes od kamaráda tisk dekálů na fólii a tak jsem polepil Trabiho.
Teď ještě přestříknu lakem a mám parádní auto do sbírky.
Teď ještě přestříknu lakem a mám parádní auto do sbírky.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Trabant jako okruhová verze
Pavle Traboš je super. Pošlem Ti pilota a interier si urob papierový. Určite tu niekto na fóre má nejakú papierovú vystrihovánku ktorú používali do Š130RS v 1:24. Niekedy to kreslil tuším Vít.
Re: Trabant jako okruhová verze
Děkuji moc, ještě chci dát pár informací o tomto vozidle.
Jezdec Ronny Urland, motor je Honda H22, 270 hp / 9 000 otáček,
zrychlení z 0- 100 km za 3,2 vteřiny, maximálka 235 km.
V roce 2010 byl Guinessem označen jako nejrychlejší Trabant.
Na internetu je spousta dalších informací, na You tube i stavba modelu.
Jezdec Ronny Urland, motor je Honda H22, 270 hp / 9 000 otáček,
zrychlení z 0- 100 km za 3,2 vteřiny, maximálka 235 km.
V roce 2010 byl Guinessem označen jako nejrychlejší Trabant.
Na internetu je spousta dalších informací, na You tube i stavba modelu.
Re: Trabant jako okruhová verze
S těmi dekály to pěkně prokouklo, je to moc hezký dravec.
Docela by mě zajímalo, co z původního trabantíka po tuningu mimo části karoserie zbylo - moc asi ne...
Docela by mě zajímalo, co z původního trabantíka po tuningu mimo části karoserie zbylo - moc asi ne...
Re: Trabant jako okruhová verze
Nevím jak to řešili, já těm Urlandovým poslal fotky modelu, třeba mi pošlou další fotografie a našel jsem na internetu fotografii interiéru.
Karoserie je bakelit ta mohla zůstat skoro celá, změnily se zadní blatníky, asi upravená podlaha pro motor vzadu, závěsy kol a ochranný rám.
Toto auto jezdí závody do vrchu, viděl jsem na You tube několik videí, nádhera.
Karoserie je bakelit ta mohla zůstat skoro celá, změnily se zadní blatníky, asi upravená podlaha pro motor vzadu, závěsy kol a ochranný rám.
Toto auto jezdí závody do vrchu, viděl jsem na You tube několik videí, nádhera.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.