Tuning motor + převody carrera
Tuning motor + převody carrera
Ahoj,právě jsem před objednáním tuningových dílů motor, osa ,převod a mám pár dotazů.Originál poměr u carrery 10/50 chci se zeptat co získám poměrem 12/48 nebo 14/46 logicky bych řekl ,že čím mín zubů vzadu tak větší top speed a méně vetší akcelerace ale když je součet zubů pořád 60?Je lepší zadní převod na ose z mosazi nebo plast?Díky všem za radu.
Re: Tuning motor + převody carrera
Poměr 1:5 ti zaručuje větší akceleraci a lepší brzdu, při menším poměru bude max. rychlost vyšší, ale další parametry budou horší - nicméně carrera motory mají poměrně velký kroutící moment, takže i zpřevodování 1:4 by mělo na delší dráze fungovat dobře. Budeš jezdit na digitálu nebo jako analog?
Re: Tuning motor + převody carrera
Budu jezdit digital ,dráha dlouhá 17,7m,takže na domácí ježdění bude 10/50 asi nejlepší volba.Motor bud: Tuning Motor 30000 U/min. 18V / 1,2A nebo Tuning Motor 26000 U/min. 18V / 0,9A A ten zadní převod na ose plast nebo mosaz?.(babo rad) Asi vemu od každého kus někdo to musí vyzkoušet
Re: Tuning motor + převody carrera
Jestli je jejich konstrukce pořád stejná, tak se nedá bez větších zásahů měnit konstantní vzdálenost mezi osou motoru a zadní osou. Tím pádem musíš zachovat velikostně odpovídající průměry převodů a nemáš moc velký výběr z hlediska jemnější změny poměrů. Osobně bych byl spíš pro kvalitní plastový převod, ale nejpodstatnější je sladění korekce pastorku a převodu. S těmi motory bych byl opatrný, vyšší odběr ve špičce může odpálit čipy, i když Carrera je oproti jiným docela držák. Každopádně rychlejší motor bude pružnější s větším převodovým poměrem.
Jinak vedle tuningových dílů od Carrery existují kvalitativně vyšší kity třeba od Slotdevil.
Jinak vedle tuningových dílů od Carrery existují kvalitativně vyšší kity třeba od Slotdevil.
Re: Tuning motor + převody carrera
Je pravda ,že právě slotdevil má tunningové motory pro carrera 124 10/50.
Re: Tuning motor + převody carrera
Je to tak ,trochu jsem googlil a motor zde:http://www.myracer.de/EXCLUSIV/-Tuning- ... 9ei7b20ut0 a není toto náhodou to samé:-) http://www.rakuten.de/produkt/motor-tun ... 59770.html Samzřejmě je tam varování ,že na vlastní nebezpečí.Ale i kdybych to měl usmažit tak to musím vyzkoušet:-).Ještě dotaz,ten origo motor má 18000u 0,7a?Tak možná by stačil ten slabší 26000u, 0,9a to už by mělo být znát:-)A pak taky asi citlivější ovladač ten frankeslot bezdrát za 99eur je pálka:-)
Re: Tuning motor + převody carrera
Jojo frankenslot ovladač je za 100 a víc eur,s kablem 60e.
Na ty motory se podívej i na slotbox.de
Na ty motory se podívej i na slotbox.de
Re: Tuning motor + převody carrera
Ty stránky jsou pro mě zakletý ,tam něco najít:-)Potřebovali by trochu upravit už je rok 2017:-) A je ten ovladač tak dobrý?:-)
Re: Tuning motor + převody carrera
Na tvém místě bych v první fázi vůbec neřešil motor a ovladač, ale spíš kit pro zadní osu (ne od Carrery) - ten mají okolo 10EUR a obsahuje držák zadní osy s kuličkovými ložisky, kvalitní 3mm osu, plastový převod 48z (k němu ale musíš mít 12z pastorek) a distančky. Od někoho bych vyškemral původní zadní AlMg kola od Scaleauta 1/24 vč. pneu na plast. To by ti mělo zajistit hladší chod zadní nápravy a změněný poměr 1:4 i výraznější zrychlení. Až po reálném vyhodnocení přínosu těchto úprav (moc velké divadlo u 1/24 Carrery neuděláš) bych se zamýšlel nad motorem a případnými dalšími změnami.
Naposledy upravil(a) HonzaS dne 31 led 2017, 13:36, celkem upraveno 2 x.
Re: Tuning motor + převody carrera
Já osobně jsem si objednal jednu sadu pro zadní nápravu pro 132.
Mám dvě naprosto stejná auta;které mají stejné jízdní vlastnosti a
chci vyzkoušet jaký bude rozdíl.
Mám dvě naprosto stejná auta;které mají stejné jízdní vlastnosti a
chci vyzkoušet jaký bude rozdíl.