Bugatti Veyron úprava auta na dráhu
Napsal: 21 zář 2019, 19:39
Vedle Mazdy 787, kterou jsem si koupil od Martina, dostal jsem od něj tři karoserie Bugatti Veyron, abych postavil vnukům
auta na dráhu. Při práci na podvozku jsem řešil zásadní dilema - jaké použít osky, zda 2,38 mm, nebo 3,0 mm a jaká kola a pneumatiky,
aby se mohl tento projekt v případě zájmu použít i pro děti v púchovském modelářském kroužku.
Martin tyto karoserie již několikrát nabízel na Fóru zájemcům,a má jich ještě dost, takže to můžeme zkusit.
První varianta podvozku byla klasická deska, která více méně kopírovala karoserii, využil jsem stávající komínky k připevnění podvozku, aby se nemusely
do karoserie vlepovat připojovací prvky. Povedlo se, karoserie si sedla, magnety ale kvůli světlé výšce moc nefungovaly.
S Martinem jsem řešil, zda tam dát křídlo jako pro správný závodní vůz, dostal jsem od něj několik zajímavých fotografií, tak jsem si vytiskl dvě křídla, jedno kratší a toto delší.
Všechno je to pochopitelně fikce, ale nevypadá to špatně. Ještě jsem udělal malý detail - vytiskl jsem si hrda palivových nádrží a vlepil je do vyvrtaných otvorů.
Takže karoserie byla vypiplaná, ale podvozek se mi nelíbil.
Je tam zbytečně materiálu a tisk tím pádem trvá jednu hodinu a 20 minut.
Tak jsem redukoval a redukoval, a toto je výsledek. Abych zlepšil přítlak magnetů, vytiskl jsem si držáky, jeden je přilepen ze spodní strany podvozku a druhý magnet
přidržuje shora. Vše jistí dva šroubky M2. Kola jsou od Scaleauto 1:24 pro osku 3 mm a jen jsem do nich vytiskl inserty.
Ty jsou totožné s návrhem disků pro stavbu v kroužku, na které se dají natáhnout pneumatiky od Carrery.
Dnes jsem auto zkoušel na dráze a je fakt dobré mít dráhu Carrera, protože měřítko 1:24 tam krásně vejde a jízda s tak velkým autem, které nádherně driftuje
je opravdu zábavná.
auta na dráhu. Při práci na podvozku jsem řešil zásadní dilema - jaké použít osky, zda 2,38 mm, nebo 3,0 mm a jaká kola a pneumatiky,
aby se mohl tento projekt v případě zájmu použít i pro děti v púchovském modelářském kroužku.
Martin tyto karoserie již několikrát nabízel na Fóru zájemcům,a má jich ještě dost, takže to můžeme zkusit.
První varianta podvozku byla klasická deska, která více méně kopírovala karoserii, využil jsem stávající komínky k připevnění podvozku, aby se nemusely
do karoserie vlepovat připojovací prvky. Povedlo se, karoserie si sedla, magnety ale kvůli světlé výšce moc nefungovaly.
S Martinem jsem řešil, zda tam dát křídlo jako pro správný závodní vůz, dostal jsem od něj několik zajímavých fotografií, tak jsem si vytiskl dvě křídla, jedno kratší a toto delší.
Všechno je to pochopitelně fikce, ale nevypadá to špatně. Ještě jsem udělal malý detail - vytiskl jsem si hrda palivových nádrží a vlepil je do vyvrtaných otvorů.
Takže karoserie byla vypiplaná, ale podvozek se mi nelíbil.
Je tam zbytečně materiálu a tisk tím pádem trvá jednu hodinu a 20 minut.
Tak jsem redukoval a redukoval, a toto je výsledek. Abych zlepšil přítlak magnetů, vytiskl jsem si držáky, jeden je přilepen ze spodní strany podvozku a druhý magnet
přidržuje shora. Vše jistí dva šroubky M2. Kola jsou od Scaleauto 1:24 pro osku 3 mm a jen jsem do nich vytiskl inserty.
Ty jsou totožné s návrhem disků pro stavbu v kroužku, na které se dají natáhnout pneumatiky od Carrery.
Dnes jsem auto zkoušel na dráze a je fakt dobré mít dráhu Carrera, protože měřítko 1:24 tam krásně vejde a jízda s tak velkým autem, které nádherně driftuje
je opravdu zábavná.