Opět ITES, tentokrát Porsche 917
Opět ITES, tentokrát Porsche 917
Retro móda je hodně nakažlivá a když je výsledek opravdu perfektní, svádí to k dalším a dalším experimentům.
Tentokrát jsem se vracel ze Zubří s karoserií Porsche 917 a tak jsem přes víkend stvořil tohoto krasavce.
Podvozek a disky jsem si vytiskl, obtisky od pana Vinaře tomu dodaly ten pravý šmrnc.
Jen jsem trochu vypiloval boční okna podle skutečnosti, potom primer a červená RALka.
Ještě dodělám kokpit a stříknu podvozek stříbrnou, aby to všechno ladilo.
Pneumatiky Slot.it PT06, motorek FARO, převod in-line Slot.it žlutý.
Tentokrát jsem se vracel ze Zubří s karoserií Porsche 917 a tak jsem přes víkend stvořil tohoto krasavce.
Podvozek a disky jsem si vytiskl, obtisky od pana Vinaře tomu dodaly ten pravý šmrnc.
Jen jsem trochu vypiloval boční okna podle skutečnosti, potom primer a červená RALka.
Ještě dodělám kokpit a stříknu podvozek stříbrnou, aby to všechno ladilo.
Pneumatiky Slot.it PT06, motorek FARO, převod in-line Slot.it žlutý.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Opět ITES, tentokrát Porsche 917
Jen další přílohy.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Opět ITES, tentokrát Porsche 917
zdar,tož je to pěkné..a celkem se divím že ses vrhnul do dvatřicetin... jen ten zadek máš nedodělany,vím já na svých 917kách nemam ani na jednom autě ale toto co máš by si ho určo zasloužilo..m
Re: Opět ITES, tentokrát Porsche 917
Marcusi, interiér je hotov, zadní část motoru také, trubkovou klec udělám později, až si seženu potřebnou kulatinku.
Ještě malá změna - na prvních obrázcích jsem měl disky s pneumatikami Slot.it PT06, bylo mi líto je tam mít, tak jsem si upravil disk v počítači a použil Milanovy závodní široké pneumatiky,
co nabízí k podvozkům 1:43.
Potom jsem si je vytiskl, nastříkal černou barvou a nevypadá to špatně.
Ještě malá změna - na prvních obrázcích jsem měl disky s pneumatikami Slot.it PT06, bylo mi líto je tam mít, tak jsem si upravil disk v počítači a použil Milanovy závodní široké pneumatiky,
co nabízí k podvozkům 1:43.
Potom jsem si je vytiskl, nastříkal černou barvou a nevypadá to špatně.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Opět ITES, tentokrát Porsche 917
Nejsou auta ITES nahodou 1:28?
Re: Opět ITES, tentokrát Porsche 917
Autá Ites sú každé v inom merítku - ale keď si pozrieš Porsche 917K tak šírka auta je 1980 mm Ites Porsche má 57,3 čo je merítko šírky asi 1:34,5, dĺžka auta je 4120mm - Ites má s krídelkom 135,8 čo je merítko dĺžky asi 1:30,3 - , rozvor je 2300 a u Ites je približne 72 mm čo je merítko asi 1:32, celé auto je úplne mimo - ale berme to tak, že to nebol model, ale hračka a ako taká sa podobá na model Porsche 917K - bol prispôsobený podvozku a to sa robí dodnes. Takže ho berieme ako model 1:32, Favorit je uvádzaný ako 1:28, no neprepočítavam to, pretože to vôbec nemá význam - teda aspoň nie pre mňa.
Re: Opět ITES, tentokrát Porsche 917
...děkuju za 100% info ohledně ITESU.Tohle málo kdo věděl.
Re: Opět ITES, tentokrát Porsche 917
Jen tak pro zajímavost, porovnání Porsche 917K Fly versus Ites a Ford GT Ites versus Slot.it
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Opět ITES, tentokrát Porsche 917
Já přikládám další srovnání - Porsche od NSR a ITESu. vidíte, že rozdíl je, ale jak napsal Martin, nejde o model, ale hračku,
kterou si pomocí nového univerzálního podvozku a obtisků může každý modelář takto upravit. Nikdo s tím nebude jezdit na
oficiální závody, ale dá se v této kategorii zazávodit.
kterou si pomocí nového univerzálního podvozku a obtisků může každý modelář takto upravit. Nikdo s tím nebude jezdit na
oficiální závody, ale dá se v této kategorii zazávodit.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Opět ITES, tentokrát Porsche 917
Ako píše model. Nejde o vytvorenie presnej makety, ale kto má v sebe modelárskeho ducha, tak mu urobí veľkú radosť keď si autíčko sám upraví pre vlastné potešenie. A poupravím modela v jednej veci. My v Púchove a v Zubří podporujeme modelárstvo a tak s takýmto modelom môžete prísť k nám na preteky za dodržania podmienok, ktoré máme v pravidlách.