Škoda 130 RS
Škoda 130 RS
Pavel Koula právě dokončil stavbu Škody 130 RS.
Karoserie od MAXI-PU, dekály vyrobil Dutch, o zasklení a doladění dekálů se postaral Pavel Nonner.
Podvozek od Slot.It Alfa 33 pasuje přesně, Inzerty Slot.It Ferrari 312PB, pilot od Scalextric.
Pěkná práce !
Karoserie od MAXI-PU, dekály vyrobil Dutch, o zasklení a doladění dekálů se postaral Pavel Nonner.
Podvozek od Slot.It Alfa 33 pasuje přesně, Inzerty Slot.It Ferrari 312PB, pilot od Scalextric.
Pěkná práce !
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Škoda 130 RS
Klobouk dolů to je mazec...
- marty.dutch
- Příspěvky: 168
- Registrován: 08 úno 2014, 15:54
Re: Škoda 130 RS
Tak kluci , já to tady uvedu na pravou míru . Je velkým omylem přisuzovat mi dekály a tal to prostě nemůžu mechat !!!
Tyto dekály jsou výhradně práce Vítka Maryšky jako převážná většina dekálů na Škodovku 130RS
Moje dekály jsou jenom verze Halfords RAC Trophy
Jo a mám ještě jednu rozpracovanou a pak dvě 130 LR pro 1:24
Tyto dekály jsou výhradně práce Vítka Maryšky jako převážná většina dekálů na Škodovku 130RS
Moje dekály jsou jenom verze Halfords RAC Trophy
Jo a mám ještě jednu rozpracovanou a pak dvě 130 LR pro 1:24
Re: Škoda 130 RS
...omlouvám se Vítkovi za optisky.Dostal jsem je od Pavla Nonnera s tím,že je Martin zmenšoval a upravoval a už mě nenapadlo že je nedělal.
Re: Škoda 130 RS
Ještě se vracím k podvozku na Škodu 130 RS. Konečně se doladila moje 3D tiskárna
a prvním pokusem jsou dva podvozky včetně zámků ložisek a motorku.
Materiál PLA, tisk je opravdu dokonalý, nemusel by se za něj stydět ani profi výrobce.
Možná to bude chtít jen drobné kosmetické úpravy, ale i tak jsem rád, že se mi podařilo
nakreslit a vytisknout perfektní věc.
Zpráva pro Martyho - ten druhý podvozek je pro Tebe.
a prvním pokusem jsou dva podvozky včetně zámků ložisek a motorku.
Materiál PLA, tisk je opravdu dokonalý, nemusel by se za něj stydět ani profi výrobce.
Možná to bude chtít jen drobné kosmetické úpravy, ale i tak jsem rád, že se mi podařilo
nakreslit a vytisknout perfektní věc.
Zpráva pro Martyho - ten druhý podvozek je pro Tebe.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Škoda 130 RS
Nevím, proč se dvě fotografie neobjeví v příspěvku, tak ještě je
dnu.Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Škoda 130 RS
Pavle, je to nádherné - tento podvozok predpíšeme do seriálu Š 130 RS a pri Porsche cape si dáme historicky prvé preteky Š 130 RS mala by to byť super zábava
Re: Škoda 130 RS
Děkuji za pochvalu, musím ji směřovat hlavně na mého zetě, který vyladil tiskárnu skoro k dokonalosti.
Ještě jsem trošičku upravil podvozek - rozšířil jsem stěnu, do které se vkládají ložiska. Původní měla tloušťku
2 mm a ložiska mají šířku mezi postraničkami 2,4 mm. Tak jsem dal 2,3 mm, aby to nebylo moc naknap a upravil
jsem tím pádem i zámek ložisek. I ta 2 mm stěna drží ložiska, které mají ale tendenci axiálního posunu, ale je to
v toleranci. Také jsem přidal hmotu nad otvorem pro motorek, aby byl zámek více tuhý.
A na závody se pochopitelně těším.
Ještě jsem trošičku upravil podvozek - rozšířil jsem stěnu, do které se vkládají ložiska. Původní měla tloušťku
2 mm a ložiska mají šířku mezi postraničkami 2,4 mm. Tak jsem dal 2,3 mm, aby to nebylo moc naknap a upravil
jsem tím pádem i zámek ložisek. I ta 2 mm stěna drží ložiska, které mají ale tendenci axiálního posunu, ale je to
v toleranci. Také jsem přidal hmotu nad otvorem pro motorek, aby byl zámek více tuhý.
A na závody se pochopitelně těším.
Re: Škoda 130 RS
Budu stavět ještě jednu 130 RS,tak si rád objednám ten pěkny zeleny podvozek až bude na prodej,pro srovnání slotit Alfa 33 versus zelenáč.Slotit jsem musel ještě po stranách dodělávat a ořezávat,ale jinak tam pasoval pěkně a tenhle zeleny podvozek bych měl mít bez práce.Rád bych pak udělal srovnávecí test
Re: Škoda 130 RS
Není problém, stačí poslat adresu. Já jsem tento podvozek ještě upravil - v zadní části kopíruje karoserii.
Musí se jen naříznout a opatrně vyhnout.
Součástí podvozku je samostatný držák vodítka a zámek ložisek a motorku.
Přední náprava se dá výškově vyladit dvojicí nimbusů M2.
Vodítko je od Milana, otvor pro trn má průměr 3,5 mm.
Pokud máš krátkou hřídelku u motorku, musí se na osku dát podložky. Je to proto, aby se tam vlezl
magnet a od předního čela ke středu osky je 14 mm. Kabely od motorku se zatlačí mezi lišty.
Musí se jen naříznout a opatrně vyhnout.
Součástí podvozku je samostatný držák vodítka a zámek ložisek a motorku.
Přední náprava se dá výškově vyladit dvojicí nimbusů M2.
Vodítko je od Milana, otvor pro trn má průměr 3,5 mm.
Pokud máš krátkou hřídelku u motorku, musí se na osku dát podložky. Je to proto, aby se tam vlezl
magnet a od předního čela ke středu osky je 14 mm. Kabely od motorku se zatlačí mezi lišty.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.