Dodge Charger 500 - Carrera,úprava svícení modelu
Napsal: 22 pro 2014, 23:27
Model tohoto vozu byl vyráběn německou firmou Carrera v měřítku 1:32. Model jsem koupil přes Ebay v USA, protože se v Evropě nedal nikde sehnat.
Délka modelu je 163mm, šířka je 60mm a výška je 45mm , průměr plastových disku je 18mm , osy jsou v bronzových ložiscích, model je osazen jedním polohovacím magnetem a jedním magnetem statickým který je do modelu uchycen dvěma šroubky ve futru. Standardně je model osazen přepínačem pro změnu směru jízdy na dráze a motorem cca 18000 ot./min
Detailní zpracování kastle je podle mého názoru na chvalitebné úrovni. Nicméně je zde několik chybějících detailů, které osobně nemohu překousnout. Jedním z nich je absence výfukového potrubí. A druhým potom byla absence osvětlení, kterou jsem se pokusil vyřešit.
Rozhodl jsem se proto k instalaci osvětlení použití svítícího kitu. Až když jsem si svítící kit koupil, tak jsem zjistil, že není místo k jeho instalaci, protože obsahuje tištěný spoj s kondenzátorem.
Proto jsem hledal vhodnou alternativu jak tento problém vyřešit a povedlo se. Na osvětlení modelu jsem použil osvětlení z modelu Aston Martin od výrobce SCX. Po menším zredukování jsem tištěné spoje do modelu implantoval.
V přední části modelu je to díky sloupkům k uchycení kastle k podvozku málo místa. Ledky jsem proto musel na tištěném spoji přihnout v úhlu 90° a následně jsem vše přichytil tavným lepidlem ke kastli, na měděné plíšky jsem přiletoval kablíky, které jsem spojil od předních a zadních světel dohromady vždy + a - k sobě a připájel ke kontaktům motoru.
Vzhledem k tomu, že používáním modelu před úpravou originální motor vypověděl službu, byl jsem donucen k jeho výměně. Použil jsem základní motor od firmy Slot it s 20500 ot./min.
Po implantaci svícení je ještě zapotřebí vyřešit prosvěcování karoserie. Model je zevnitř natřen černou barvou a je vše připraveno k použití.
Délka modelu je 163mm, šířka je 60mm a výška je 45mm , průměr plastových disku je 18mm , osy jsou v bronzových ložiscích, model je osazen jedním polohovacím magnetem a jedním magnetem statickým který je do modelu uchycen dvěma šroubky ve futru. Standardně je model osazen přepínačem pro změnu směru jízdy na dráze a motorem cca 18000 ot./min
Detailní zpracování kastle je podle mého názoru na chvalitebné úrovni. Nicméně je zde několik chybějících detailů, které osobně nemohu překousnout. Jedním z nich je absence výfukového potrubí. A druhým potom byla absence osvětlení, kterou jsem se pokusil vyřešit.
Rozhodl jsem se proto k instalaci osvětlení použití svítícího kitu. Až když jsem si svítící kit koupil, tak jsem zjistil, že není místo k jeho instalaci, protože obsahuje tištěný spoj s kondenzátorem.
Proto jsem hledal vhodnou alternativu jak tento problém vyřešit a povedlo se. Na osvětlení modelu jsem použil osvětlení z modelu Aston Martin od výrobce SCX. Po menším zredukování jsem tištěné spoje do modelu implantoval.
V přední části modelu je to díky sloupkům k uchycení kastle k podvozku málo místa. Ledky jsem proto musel na tištěném spoji přihnout v úhlu 90° a následně jsem vše přichytil tavným lepidlem ke kastli, na měděné plíšky jsem přiletoval kablíky, které jsem spojil od předních a zadních světel dohromady vždy + a - k sobě a připájel ke kontaktům motoru.
Vzhledem k tomu, že používáním modelu před úpravou originální motor vypověděl službu, byl jsem donucen k jeho výměně. Použil jsem základní motor od firmy Slot it s 20500 ot./min.
Po implantaci svícení je ještě zapotřebí vyřešit prosvěcování karoserie. Model je zevnitř natřen černou barvou a je vše připraveno k použití.