Ferrari 312 F 1 rok 1969
Ferrari 312 F 1 rok 1969
Tecno je skoro hotové, tak jsem si zkusil takovou lahůdku a to klasický doutník, respektive doutníček, protože v měřitku 1:32
je to opravdu prcek a to Ferrari 312 z roku 1969 a hned bych chtěl verzi testovací se dvěma křídly. Právě ta křídla , která mě fascinují
byla tím motorem, protože modelovat v tomto programu je fakt o hubu.
Výsledkem je trochu hranatější karoserie, protože při tom zaoblení bych tam nic nedal, ale rozměrově velmi přesná.
Podvozek bude asi opět v kombinaci s Milanovým z měřítka 1:43, ale hlavně mně čeká práce na modelaci motoru, hlavně to výfukové šílenství.
Přemýšlím, že bych to vyrobil z cínu na letování, hlavně ta střeva a zbytek bych vytiskl.
je to opravdu prcek a to Ferrari 312 z roku 1969 a hned bych chtěl verzi testovací se dvěma křídly. Právě ta křídla , která mě fascinují
byla tím motorem, protože modelovat v tomto programu je fakt o hubu.
Výsledkem je trochu hranatější karoserie, protože při tom zaoblení bych tam nic nedal, ale rozměrově velmi přesná.
Podvozek bude asi opět v kombinaci s Milanovým z měřítka 1:43, ale hlavně mně čeká práce na modelaci motoru, hlavně to výfukové šílenství.
Přemýšlím, že bych to vyrobil z cínu na letování, hlavně ta střeva a zbytek bych vytiskl.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Ferrari 312 F 1 rok 1969
Paráda jako vždy.A k tomu motoru-potrubí.Já to dělal z měděného drátu,natvaroval,spájel a nabarvil.
Re: Ferrari 312 F 1 rok 1969
Nevypadá to zle, ale bohužel se mi tiskárna zasekla a musel jsem vyčistit trysku, protože se špatně vytiskla karoserie a vůbec se nepovedly další díly.
Takže až třetí pokus vyšel, musel jsem mírně rozšířit kokpit, protože je to strašně malinké. Zkusil jsem kreslit motor, právě se tiskne, snad to bude vypadat
slušně. Mám jen tři koncovky kabelů, takže to nebude dvanáctiválec, ale v pondělí je koupím a doplním.
Tiskne se i ochranný oblouk a po slícování motoru budu kreslit křídla a vzpěry.
Takže až třetí pokus vyšel, musel jsem mírně rozšířit kokpit, protože je to strašně malinké. Zkusil jsem kreslit motor, právě se tiskne, snad to bude vypadat
slušně. Mám jen tři koncovky kabelů, takže to nebude dvanáctiválec, ale v pondělí je koupím a doplním.
Tiskne se i ochranný oblouk a po slícování motoru budu kreslit křídla a vzpěry.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Ferrari 312 F 1 rok 1969
Motor jsem musel přepracovat, protože mi tam chyběly držáky na zadní křídlo, ke kterému přilepím i táhla z karoserie.
Křídla jsem tiskl ve vertikální poloze, ale jsou náchylná ke zlomení, tak to budu ještě upravovat.
Musím ještě koupit koncovky kabelů, zatím je to trojválec ... No a potom ta střeva výfuků, to bude hezká práce !!!
Další změnou jsou nové disky s klasickými pětipaprsky. Ještě jsem vymyslel zadní část u motoru, použiji motorové lože a dva šroubky a vymodeluji něco, co bude vypadat
jako předloha. Ale již teď, to vypadá zajímavě a hlavně mile.
Křídla jsem tiskl ve vertikální poloze, ale jsou náchylná ke zlomení, tak to budu ještě upravovat.
Musím ještě koupit koncovky kabelů, zatím je to trojválec ... No a potom ta střeva výfuků, to bude hezká práce !!!
Další změnou jsou nové disky s klasickými pětipaprsky. Ještě jsem vymyslel zadní část u motoru, použiji motorové lože a dva šroubky a vymodeluji něco, co bude vypadat
jako předloha. Ale již teď, to vypadá zajímavě a hlavně mile.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Ferrari 312 F 1 rok 1969
Krůček po krůčku. První bylo přepracování disků, protože jsem neměl v poměru průměr středu s pěti paprsky a pořád to vypadalo, jako kdybych
vzal disky z měřítka 1:24. Podle výkresu je průměr 9 mm a po vytisknutí a osazení na podvozek to vypadá o mnoho líp.
No a druhý krok byla úprava motoru, protože v elektru měli dutinky jen o průměru 1,5 mm, tak jsem musel zmenšit otvory.
Potom nastalo řezání dutinek mezi párátky a výsledkem je toto, co je na obrázku. A opět povzdech nad modelováním výfuků ...
vzal disky z měřítka 1:24. Podle výkresu je průměr 9 mm a po vytisknutí a osazení na podvozek to vypadá o mnoho líp.
No a druhý krok byla úprava motoru, protože v elektru měli dutinky jen o průměru 1,5 mm, tak jsem musel zmenšit otvory.
Potom nastalo řezání dutinek mezi párátky a výsledkem je toto, co je na obrázku. A opět povzdech nad modelováním výfuků ...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Ferrari 312 F 1 rok 1969
Další doplněk za motorem a krásné zlaté disky.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Ferrari 312 F 1 rok 1969
Zatím moc hezké.
Re: Ferrari 312 F 1 rok 1969
Trochu jsem upravil držáky předního křídla, hlavně jsem je zkrátil, protože bylo křídlo hodně vysoko.
No a abych viděl jak se to dělá jinde, poslal mi Gérard odkaz a to je opravdu paráda.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100057376092569
Jenže to je asi vše resin a hlavně jiný kreslící program, ale stejně smekám...
No a abych viděl jak se to dělá jinde, poslal mi Gérard odkaz a to je opravdu paráda.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100057376092569
Jenže to je asi vše resin a hlavně jiný kreslící program, ale stejně smekám...
Re: Ferrari 312 F 1 rok 1969
Je to resin SLA. To už ale není hobby úroveň, ale jde vlastně o malovýrobu spíš vitrínovek. Podobných"garážistů" je po světě docela dost, většinou je ale díky vysokému podílu ruční práce cena za model hodně vysoká okolo 300 EUR.
Docela zajímavý je i způsob kompletace dílů pomocí magnetů (křídla, části karosérie).
Docela zajímavý je i způsob kompletace dílů pomocí magnetů (křídla, části karosérie).
Re: Ferrari 312 F 1 rok 1969
I když nedosahuji kvalit modelů jako ten hoch z Facebooku, tak si myslím, že i to co postavím
má hlavu a patu a hlavně jsou to typy aut, které nejsou tak profláklé u výrobců.
Teď ještě ty výfuky, potom osadím motorek a snad projedu dráhu bez ztráty křídla či podpěr.
má hlavu a patu a hlavně jsou to typy aut, které nejsou tak profláklé u výrobců.
Teď ještě ty výfuky, potom osadím motorek a snad projedu dráhu bez ztráty křídla či podpěr.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.