Ještě jeden pohled z boku, abych ukázal kolegovi, že světlost karoserie je opravdu nutná kvůli modelovosti a to snížení podvozku ve středu vůbec neruší.
Začal jsem používat kruhové magnety průměr 4mm, co nabízí také ITES a líbí se na nich, že nevytvoří extrémní přítlak jako ploche magnety a hlavně se dají výškově regulovat.
Tím pádem jezdím s lepší adhezí, v zatáčkách to drží, ale tak akorát, dá se driftovat a nevyletět jako v carvingovém oblouku.
Porsche 356 tentokrát trochu jinak
Re: Porsche 356 tentokrát trochu jinak
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Porsche 356 tentokrát trochu jinak
To vypadá parádně. Krásné auto. Snížení ve středu opravdu vůbec neruší.
Re: Porsche 356 tentokrát trochu jinak
Poslední rozloučení je pohled na kokpit i s pilotem a nostalgické foto s kolegy v měřítku 1:43.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.