Konečně jsem dokopal grafika, který připravil aršík obtisků. ještě je tam jedna malá chybička a to žlutý podklad pod bočnímu pruhy pod kokpitem.
Ale jinak se z ošklivého káčátka vylouplo krásné auto. ještě nástřik disků a bude to hotovo.
Ites Renault R20
Ites Renault R20
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Ites Renault R20
Tak to je ale hodně výrazná změna k lepšímu oproti původnímu provedení - přitom stačilo pár obtisků. Hezká práce.
Re: Ites Renault R20
Tyrell i Renault, obzvlaste Renault dostali temi upravami opravdu nadherny vzhled Vubec se to neda srovnat s puvodnim vzhledem.
TED DOTAZ NA "Modela" jak to vypada s ostatnimi "F1" co delal IGRA/ITES ? Toleman ? Ligier ? polkud by se udelali pekne obtisky, tak ty formule jsou take pekne a tim by se hodne zlepsil jejich vzhled DEKUJI
Urcite by to byl pekny serial F1-ITES-Cup Uz ted premyslim ze bych si koupil toho Renaulta, ale tusim ze ta cena bude dosti vysoka, ale i presto jako "nase" ceske auticko bych rad mel ?
TED DOTAZ NA "Modela" jak to vypada s ostatnimi "F1" co delal IGRA/ITES ? Toleman ? Ligier ? polkud by se udelali pekne obtisky, tak ty formule jsou take pekne a tim by se hodne zlepsil jejich vzhled DEKUJI
Urcite by to byl pekny serial F1-ITES-Cup Uz ted premyslim ze bych si koupil toho Renaulta, ale tusim ze ta cena bude dosti vysoka, ale i presto jako "nase" ceske auticko bych rad mel ?
Re: Ites Renault R20
Takže dobrá zpráva na úvod, na e-shopu ITES autodráhy je Tyrrell Ford 005 ve dvou variantách - jedna jezdec Cevert, druhá jezdec Stewart.
Vedle informaci o pilotech i s fotografií je tam popis vlastního modelu a hlavně cena 979 Kč.
No a k Renaultu a Ligieru jen informace že jsem připravil obtisky, u Renaultu v jedné variantě - pilot R.Arnoux, číslo 16
a u Ligiera varianty dvě - číslo 25 P. Depailler a číslo 26 J. Laffite.
Tady je trochu problém výrobní, protože se musí karoserie barevně upravit. U Renaultu bílé vodorovné plochy kolem kokpitu a stříbrné plochy předních křidélek a zadního křídla.
U Ligieru stříbrné zadní křídlo, přední křidélka a výdechy na bočnicích u kokpitu. Určitě to v Plzni budou umět, jen to chce asi trochu času na přípravu.
Ještě Toleman. Když jsem se ptal Mirka Kotíka, nevěděl přesně, jestli je forma v pořádku. Když jsem měl v ruce tuto formuli, tak jsem si říkal, jejda ta je ale škaredá, ale
když jsem si stáhnul barevné výkresy, tak to bylo jiné kafé. Pokud bude forma v pořádku, nebude doufám problém dát i tuto formuli do prodeje.
Pokud se dotáhne v krátké době příprava formy podvozku pro krytá auta, tak pohár ITES může být skutečností nejen ve formulích...
V příloze je obtiskový aršík pro jednu variantu Ligiera a na fotografii obě formule s kompletním polepem.
Vedle informaci o pilotech i s fotografií je tam popis vlastního modelu a hlavně cena 979 Kč.
No a k Renaultu a Ligieru jen informace že jsem připravil obtisky, u Renaultu v jedné variantě - pilot R.Arnoux, číslo 16
a u Ligiera varianty dvě - číslo 25 P. Depailler a číslo 26 J. Laffite.
Tady je trochu problém výrobní, protože se musí karoserie barevně upravit. U Renaultu bílé vodorovné plochy kolem kokpitu a stříbrné plochy předních křidélek a zadního křídla.
U Ligieru stříbrné zadní křídlo, přední křidélka a výdechy na bočnicích u kokpitu. Určitě to v Plzni budou umět, jen to chce asi trochu času na přípravu.
Ještě Toleman. Když jsem se ptal Mirka Kotíka, nevěděl přesně, jestli je forma v pořádku. Když jsem měl v ruce tuto formuli, tak jsem si říkal, jejda ta je ale škaredá, ale
když jsem si stáhnul barevné výkresy, tak to bylo jiné kafé. Pokud bude forma v pořádku, nebude doufám problém dát i tuto formuli do prodeje.
Pokud se dotáhne v krátké době příprava formy podvozku pro krytá auta, tak pohár ITES může být skutečností nejen ve formulích...
V příloze je obtiskový aršík pro jednu variantu Ligiera a na fotografii obě formule s kompletním polepem.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.