Toyota 2000 GT přestavba na dráhu
Napsal: 10 bře 2021, 18:55
Trochu jsem polevil v posílání příspěvků, takže to zkusím napravit. Tentokrát to je opravdu klasika a to sportovní
vůz Toyota 2000 GT. Model vyrábí firma Aoshima v edici The snap kit - čili snadná stavba, něco jako Easy kit od Rewellu.
Mám podklad závodní verze, ale když jsem viděl ty perfektní detaily, řekl jsem si, že to postavím jak je v krabičce.
Výhoda této přestavby je v tom, že model tvoří karoserie, samostatný podvozek a kokpit, který se složí a zacvakne do
zámečků. Čili vše bez lepení a bez řezání.
Začal jsem kreslit podvozek. Měl jsem dvě varianty, jeden, který bude lícovat se spodkem karoserie a bude spuštěn
motorek a osy. Jenže byl problém s uchycením podvozku, protože je karoserie vypouklá.
Tak jsem zvolil druhou variantu a to s podvozkem se světlostí 1,5 mm, který je užší a je upevněn na tři podpěry v karoserii.
Zatím je v bílém plastu, budu ho stříkat černou barvou, aby lépe splynul s karoserií.
Problém byl také s pneumatikami, originální auto mělo klasické "galusky" a dávat tam pneu 10 mm by bylo nehezké.
Použil jsem přední pneumatiky se vzorkem od FARA a výborně to vypadá. Nakreslil jsem si disky s průměrem, aby byl vnější průměr
20 mm, jako je předloha. Stavebnice má krásné inserty a tak jsem disky navrhl, aby tam vešly.
Ještě budu tisknout držák vodítka a vodítko.
vůz Toyota 2000 GT. Model vyrábí firma Aoshima v edici The snap kit - čili snadná stavba, něco jako Easy kit od Rewellu.
Mám podklad závodní verze, ale když jsem viděl ty perfektní detaily, řekl jsem si, že to postavím jak je v krabičce.
Výhoda této přestavby je v tom, že model tvoří karoserie, samostatný podvozek a kokpit, který se složí a zacvakne do
zámečků. Čili vše bez lepení a bez řezání.
Začal jsem kreslit podvozek. Měl jsem dvě varianty, jeden, který bude lícovat se spodkem karoserie a bude spuštěn
motorek a osy. Jenže byl problém s uchycením podvozku, protože je karoserie vypouklá.
Tak jsem zvolil druhou variantu a to s podvozkem se světlostí 1,5 mm, který je užší a je upevněn na tři podpěry v karoserii.
Zatím je v bílém plastu, budu ho stříkat černou barvou, aby lépe splynul s karoserií.
Problém byl také s pneumatikami, originální auto mělo klasické "galusky" a dávat tam pneu 10 mm by bylo nehezké.
Použil jsem přední pneumatiky se vzorkem od FARA a výborně to vypadá. Nakreslil jsem si disky s průměrem, aby byl vnější průměr
20 mm, jako je předloha. Stavebnice má krásné inserty a tak jsem disky navrhl, aby tam vešly.
Ještě budu tisknout držák vodítka a vodítko.