Je vidět, že existuje několik postupů. Sám používám tento.
Postup je určený pro lepení na "hliníkové" disky. Lepení na plastové - originální disky nedoporučuji zejména z důvodu poškození disku při odstraňování pneu a také z důvodu problematického nasazování na osu.
(narážecí disky jsou náchylné na poškození při častějším sundávání z osy, výrobci často zakončují osu vroubkováním, otvor v disku se vychodí a disky je následně nutné na osu přilepit)
Lepidlo - buď Bison Nexus (viz. příspěvek od Petra L) nebo UHU Strong and Safe.
uhu.jpg
Obě lepidla jsou totožná a zajišťují pevný spoj, ale nevzlínají do gumy a ta si díky tomu zachovává svou pružnost.
Následující popis platí pro air disky
Pneu i disky odmastím technickým benzinem.
Pneu natáhnu na disky a mezi pneu a disk vložím dvě párátka proti sobě.
Do spáry nanesu po celém obvodu trochu lepidla, párátka vytáhnu a lepidlo po obvodu roztáhnu tenkým plochým šroubovákem.
Následně kolo poválím na rovné podložce (disk jen nasadím na osičku), aby se pneumatika srovnala a přilepila po celém obvodu.
Případné přebývající lepidlo setřu technickým benzinem.
Celou proceduru opakuji cca po 15 minutách i na druhé straně disku.
Po nalepení a vytvrzení lepidla následuje srovnání pneu na brusce a jejich případné zbroušení na požadovaný průměr.
Přilepení pneu předpokládá jejich následné srovnání.
Proto zvažte jestli máte tuto možnost než budete pneu lepit. A některé pneu na některých discích drží docela dobře i bez nalepní.
Takto přilepená pneumatika snese čištění technickým benzinem. V případě sjetí nebo poškození se pneu z disku strhne a disk namočí do ředila, které se postará o zbytek. Taky proto bylo v úvodu zmíněno nedoporučení pro lepení na plastové disky.