Převody NF1400
Re: Převody NF1400
Zdravím, k výměně ozubeného kola ve NF1400 nakonec nedošlo, v pondělí mi přišly Slot.it McLareny F1 GTR v barvách Gulf a EMI. Vypadají móóóc hezky. SaVec
Re: Převody NF1400
No nejen, že vypadají, oni hlavně super jezdí!
Re: Převody NF1400
Taky varianta výměny převodu. Rovnou koupit nový model.
Jinak dobrá volba. Auta dobře vypadají a dobře jedou.
Toto neber prosím jako poučování. Většinu asi dobře víš a určitě děláš. Ale DF neslouží jen pro individuální rady a třeba to někomu pomůže.
Neboj se auta malinko doladit.
Z výroby je občas něco nedotažené, nebo naopak přtažené moc, něco nesrovnané aopd. Někdy víc, někdy míň. Auto se vyplatí komplet rozebrat, zkontrolovat, opravit a seřídit a sestavit.
- Zkontrolovat jestli není křivý podovzek a případně ho srovnat.
- Problémem bývají nálitky na plastu, které způsobují různé drhnutí. Obrousit.
- Určitě nebude nastavená přední osa.
- V neposlední řadě namazat. Osobně bych technickým benzinem vyčistil převod od vazeliny, a použil olej. A nebo jinou vazelinu. Ale ať se maže na stejné bázi. Olej se vyplatí kápnout do ložisek a pod hlavičky šroubků klece.
Při zprovoznění modelu neuškodí "rovnoměrné" povolení klece motoru a malé povolení kastle.
Dalším krokem by mohlo být dovážení. Pár gramů olova na správných místech dělá divy i na plastu.
A poslední námět na vylepšení. Přilepit a srovnat zadní pneumatiky. Nebo ještě lépe - pořídit jiné disky a k nim vhodné pneu.
Jinak dobrá volba. Auta dobře vypadají a dobře jedou.
Toto neber prosím jako poučování. Většinu asi dobře víš a určitě děláš. Ale DF neslouží jen pro individuální rady a třeba to někomu pomůže.
Neboj se auta malinko doladit.
Z výroby je občas něco nedotažené, nebo naopak přtažené moc, něco nesrovnané aopd. Někdy víc, někdy míň. Auto se vyplatí komplet rozebrat, zkontrolovat, opravit a seřídit a sestavit.
- Zkontrolovat jestli není křivý podovzek a případně ho srovnat.
- Problémem bývají nálitky na plastu, které způsobují různé drhnutí. Obrousit.
- Určitě nebude nastavená přední osa.
- V neposlední řadě namazat. Osobně bych technickým benzinem vyčistil převod od vazeliny, a použil olej. A nebo jinou vazelinu. Ale ať se maže na stejné bázi. Olej se vyplatí kápnout do ložisek a pod hlavičky šroubků klece.
Při zprovoznění modelu neuškodí "rovnoměrné" povolení klece motoru a malé povolení kastle.
Dalším krokem by mohlo být dovážení. Pár gramů olova na správných místech dělá divy i na plastu.
A poslední námět na vylepšení. Přilepit a srovnat zadní pneumatiky. Nebo ještě lépe - pořídit jiné disky a k nim vhodné pneu.