Tuning Carrera132 digital

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Bastacka
Příspěvky: 253
Registrován: 11 úno 2016, 21:21

Re: Tuning Carrera132 digital

#11 Příspěvek od Bastacka » 03 úno 2017, 16:28

Jo to je to co jsem psal,v popisu modelu už uvádějí jestli je tam ta příprava na chip carrera.

Uživatelský avatar
Bastacka
Příspěvky: 253
Registrován: 11 úno 2016, 21:21

Re: Tuning Carrera132 digital

#12 Příspěvek od Bastacka » 05 úno 2017, 15:22

Tak jsem si udělal cenový přehled.
Předělávka slot.it Alfa 155 DTM pro carrera digital.
A nějaké auto Carrera DTM - tuning zadní nápravy.

Slot.it Alfa DTM

Auto - 50e + Chip 25e = 75e
Můžete ještě vzít dva kábliky k chipu - 2,15 e
A vodítko slot.it pro carrera dráhy - 3e
A náhradní infra diodu pro chip 0,7 e

Celkem: 75e (81,10)
(Poštovné 11e)

Carrera DTM

Auto -60 e
osa 2.38 - 0,95e
ložisko - 2x - 4e normál není o moc levnější
převod - 4,50e
disk alu - 2x - 5,80e
insert disku - 2x - 1,10e
pastorek mosaz - 0,90e
pneu - 3,30e

Celkem : 80,55 e
(Poštovné za tuning věci - Rakousko 11e - Německo 5e)

Tak je asi jasné co je výhodnější s příhlednutím ke konstrukci aut Slot.it a Carrera :+)))
Bral jsem nejlevnější dostupné věci.

Uživatelský avatar
Petr L
Site Admin
Příspěvky: 792
Registrován: 15 pro 2013, 22:28
Bydliště: Praha

Re: Tuning Carrera132 digital

#13 Příspěvek od Petr L » 05 úno 2017, 16:21

Nejvýhodnější je koupit D132 auto za 69 Euro :-) přední osu nechat být, max obrousit pneu tak, aby co nejméně vadily při jízdě, ložiska by mohla stačit ta původní, pouze si pohlídat, aby se nezničily od drážkované osy při demontáži, inserty nekupovat, ale vytočit z původních kol, jsou lepená ze dvou kusů, takže při zmenšování pozor rozpadnou se :-)
jinak kupodivu Carrera auta na Carrera plastu až na výjimky jedou dobře a hlavně hodně vydrží, cena se nám snížila o cca 5 E, takže to tak jednoznačné pro Slot.it není :-)

HonzaS
Příspěvky: 551
Registrován: 22 pro 2013, 19:10

Re: Tuning Carrera132 digital

#14 Příspěvek od HonzaS » 06 úno 2017, 09:03

Když to řešíte z hlediska výhodnosti podle korunových rozdílů, tak aby to k něčemu bylo a jednalo se o skutečný tuning a nikoliv o nahrazení plastových disků hliníkovými, můžu ti věnovat celý vnitřek slot.it - zadní osu tj. offsetovou klec inline vč. oranžového motoru 21k, kabelů, pastorku, offset převodu, osy, alum. disku s pneu, přední osu s plast. disky s pneu a vodítko (ne pro placky např. typu AUDI R18)). Ty si jen koupíš u TZ /nebo někde jinde/ odpovídající podvozek a případně white kit karoserie, což tě vyjde na necelých 600,- Kč , nebo si to můžeš vestavět do carrery.
Jediná podmínka je, že si to po dohodě vyzvedneš v Praze.

Uživatelský avatar
Bastacka
Příspěvky: 253
Registrován: 11 úno 2016, 21:21

Re: Tuning Carrera132 digital

#15 Příspěvek od Bastacka » 09 úno 2017, 17:18

Tak mi dorazila alfa 155 od slot.it.
V krabičce je i držák pro dekoder d132;takže instalace v pohodě.

řepák
Příspěvky: 71
Registrován: 19 kvě 2016, 17:30

Re: Tuning Carrera132 digital

#16 Příspěvek od řepák » 09 úno 2017, 19:48

Už jsem vám to tady nabízel ,,iks,, krát ...pohybuju se takřka po celých čechách a občas zajedu i do BM takže pokud si mezi sebou dojednáte platbu tak vám to můžu někam přivézt ev. alespoň někam přiblížit .

Uživatelský avatar
Bastacka
Příspěvky: 253
Registrován: 11 úno 2016, 21:21

Re: Tuning Carrera132 digital

#17 Příspěvek od Bastacka » 09 úno 2017, 19:56

Řepák : nežiju v čr ;)

Uživatelský avatar
Bastacka
Příspěvky: 253
Registrován: 11 úno 2016, 21:21

Re: Tuning Carrera132 digital

#18 Příspěvek od Bastacka » 12 úno 2017, 17:47

Tak jsem si o víkendu hrál se zadní osou carrera D132.
Chtěl bych se podělit o jeden problém u těchto aut.
Zkoušel jsem osy 55,60,65,převod 9/27,disky 18,5x9,5 (pneu franken dtm)a 16,9x10(pneu franken 21x10,8),kuličkové ložisko.
Všechno ok,ale auto se sníží ,u disků 18,5 to není moc (+- stejné jako origo carrera),ale u disků 16,9 je to už výrazné.
A tu nastává problém s magnetem který auto brzdí ,tím jede pomaleji než origo auto carrera.
Dokonce i bez zadního magnetu jede pomalejí ,brzdí přední,takže další práce s podkládáním magnetu.
Mé hodnocení: pro domácí ježdění na plastu,je výměna zadní osy zbytečná investice.
Samozřejmě ,pokud se mi zničí pastorek nebo převod ,tak než kupovat origo,tak tam dám alu disky s novým převodem na červík a nový pastorek.
Pokud by někdo dělal tuning na vylepšení vzhledu auta ,tak to je jiná.Takové ploché disky pro mechovky,kde bude límec opravdu vidět :D vypadají pěkně.

Na závěr: základ na domácí ježdění bez problému je výměna pneu (frankenslot,ortmann nebo slot.it),je to opravdu veliký rozdíl proti origo pneu.

Odpovědět