Tuning Carrera132 digital
Re: Tuning Carrera132 digital
Jo to je to co jsem psal,v popisu modelu už uvádějí jestli je tam ta příprava na chip carrera.
Re: Tuning Carrera132 digital
Tak jsem si udělal cenový přehled.
Předělávka slot.it Alfa 155 DTM pro carrera digital.
A nějaké auto Carrera DTM - tuning zadní nápravy.
Slot.it Alfa DTM
Auto - 50e + Chip 25e = 75e
Můžete ještě vzít dva kábliky k chipu - 2,15 e
A vodítko slot.it pro carrera dráhy - 3e
A náhradní infra diodu pro chip 0,7 e
Celkem: 75e (81,10)
(Poštovné 11e)
Carrera DTM
Auto -60 e
osa 2.38 - 0,95e
ložisko - 2x - 4e normál není o moc levnější
převod - 4,50e
disk alu - 2x - 5,80e
insert disku - 2x - 1,10e
pastorek mosaz - 0,90e
pneu - 3,30e
Celkem : 80,55 e
(Poštovné za tuning věci - Rakousko 11e - Německo 5e)
Tak je asi jasné co je výhodnější s příhlednutím ke konstrukci aut Slot.it a Carrera :+)))
Bral jsem nejlevnější dostupné věci.
Předělávka slot.it Alfa 155 DTM pro carrera digital.
A nějaké auto Carrera DTM - tuning zadní nápravy.
Slot.it Alfa DTM
Auto - 50e + Chip 25e = 75e
Můžete ještě vzít dva kábliky k chipu - 2,15 e
A vodítko slot.it pro carrera dráhy - 3e
A náhradní infra diodu pro chip 0,7 e
Celkem: 75e (81,10)
(Poštovné 11e)
Carrera DTM
Auto -60 e
osa 2.38 - 0,95e
ložisko - 2x - 4e normál není o moc levnější
převod - 4,50e
disk alu - 2x - 5,80e
insert disku - 2x - 1,10e
pastorek mosaz - 0,90e
pneu - 3,30e
Celkem : 80,55 e
(Poštovné za tuning věci - Rakousko 11e - Německo 5e)
Tak je asi jasné co je výhodnější s příhlednutím ke konstrukci aut Slot.it a Carrera :+)))
Bral jsem nejlevnější dostupné věci.
Re: Tuning Carrera132 digital
Nejvýhodnější je koupit D132 auto za 69 Euro přední osu nechat být, max obrousit pneu tak, aby co nejméně vadily při jízdě, ložiska by mohla stačit ta původní, pouze si pohlídat, aby se nezničily od drážkované osy při demontáži, inserty nekupovat, ale vytočit z původních kol, jsou lepená ze dvou kusů, takže při zmenšování pozor rozpadnou se
jinak kupodivu Carrera auta na Carrera plastu až na výjimky jedou dobře a hlavně hodně vydrží, cena se nám snížila o cca 5 E, takže to tak jednoznačné pro Slot.it není
jinak kupodivu Carrera auta na Carrera plastu až na výjimky jedou dobře a hlavně hodně vydrží, cena se nám snížila o cca 5 E, takže to tak jednoznačné pro Slot.it není
Re: Tuning Carrera132 digital
Když to řešíte z hlediska výhodnosti podle korunových rozdílů, tak aby to k něčemu bylo a jednalo se o skutečný tuning a nikoliv o nahrazení plastových disků hliníkovými, můžu ti věnovat celý vnitřek slot.it - zadní osu tj. offsetovou klec inline vč. oranžového motoru 21k, kabelů, pastorku, offset převodu, osy, alum. disku s pneu, přední osu s plast. disky s pneu a vodítko (ne pro placky např. typu AUDI R18)). Ty si jen koupíš u TZ /nebo někde jinde/ odpovídající podvozek a případně white kit karoserie, což tě vyjde na necelých 600,- Kč , nebo si to můžeš vestavět do carrery.
Jediná podmínka je, že si to po dohodě vyzvedneš v Praze.
Jediná podmínka je, že si to po dohodě vyzvedneš v Praze.
Re: Tuning Carrera132 digital
Tak mi dorazila alfa 155 od slot.it.
V krabičce je i držák pro dekoder d132;takže instalace v pohodě.
V krabičce je i držák pro dekoder d132;takže instalace v pohodě.
Re: Tuning Carrera132 digital
Už jsem vám to tady nabízel ,,iks,, krát ...pohybuju se takřka po celých čechách a občas zajedu i do BM takže pokud si mezi sebou dojednáte platbu tak vám to můžu někam přivézt ev. alespoň někam přiblížit .
Re: Tuning Carrera132 digital
Řepák : nežiju v čr
Re: Tuning Carrera132 digital
Tak jsem si o víkendu hrál se zadní osou carrera D132.
Chtěl bych se podělit o jeden problém u těchto aut.
Zkoušel jsem osy 55,60,65,převod 9/27,disky 18,5x9,5 (pneu franken dtm)a 16,9x10(pneu franken 21x10,8),kuličkové ložisko.
Všechno ok,ale auto se sníží ,u disků 18,5 to není moc (+- stejné jako origo carrera),ale u disků 16,9 je to už výrazné.
A tu nastává problém s magnetem který auto brzdí ,tím jede pomaleji než origo auto carrera.
Dokonce i bez zadního magnetu jede pomalejí ,brzdí přední,takže další práce s podkládáním magnetu.
Mé hodnocení: pro domácí ježdění na plastu,je výměna zadní osy zbytečná investice.
Samozřejmě ,pokud se mi zničí pastorek nebo převod ,tak než kupovat origo,tak tam dám alu disky s novým převodem na červík a nový pastorek.
Pokud by někdo dělal tuning na vylepšení vzhledu auta ,tak to je jiná.Takové ploché disky pro mechovky,kde bude límec opravdu vidět vypadají pěkně.
Na závěr: základ na domácí ježdění bez problému je výměna pneu (frankenslot,ortmann nebo slot.it),je to opravdu veliký rozdíl proti origo pneu.
Chtěl bych se podělit o jeden problém u těchto aut.
Zkoušel jsem osy 55,60,65,převod 9/27,disky 18,5x9,5 (pneu franken dtm)a 16,9x10(pneu franken 21x10,8),kuličkové ložisko.
Všechno ok,ale auto se sníží ,u disků 18,5 to není moc (+- stejné jako origo carrera),ale u disků 16,9 je to už výrazné.
A tu nastává problém s magnetem který auto brzdí ,tím jede pomaleji než origo auto carrera.
Dokonce i bez zadního magnetu jede pomalejí ,brzdí přední,takže další práce s podkládáním magnetu.
Mé hodnocení: pro domácí ježdění na plastu,je výměna zadní osy zbytečná investice.
Samozřejmě ,pokud se mi zničí pastorek nebo převod ,tak než kupovat origo,tak tam dám alu disky s novým převodem na červík a nový pastorek.
Pokud by někdo dělal tuning na vylepšení vzhledu auta ,tak to je jiná.Takové ploché disky pro mechovky,kde bude límec opravdu vidět vypadají pěkně.
Na závěr: základ na domácí ježdění bez problému je výměna pneu (frankenslot,ortmann nebo slot.it),je to opravdu veliký rozdíl proti origo pneu.