Carrera

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Bastacka
Příspěvky: 253
Registrován: 11 úno 2016, 21:21

Carrera

#1 Příspěvek od Bastacka » 21 kvě 2016, 13:04

Protože jsem s autodráhou začal až letos,netušil jsem nic o tom jak se auta dělala dřív.
Dostal jsem v poslední době 4 auta a všechny mě zaujala svým řešením.
Foto 1. :
vpravo: D132 mercedes dtm 30277/2007
jedno s prvních aut d132,zaujalo mě vodítko s posuvným magnetem. Nikdy jsem neviděl auta Pro-x , bylo to stejné?

vlevo: EVO Nissan 350Z 27137/2006
Posuvný magnet ve středu podvozku + jiný typ vodítka než se používá teď.

Foto 2.:
Carrera Profi 1:40 Ford focus wrc 2001
Pevné vodítko s výkyvným uložením motoru.

Foto 3.:
Formule Polistil asi 80. léta.
Otáčivé,vyměnitelné vodítko.Magnet i na zadnim spojleru.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Petr L
Site Admin
Příspěvky: 792
Registrován: 15 pro 2013, 22:28
Bydliště: Praha

Re: Carrera

#2 Příspěvek od Petr L » 21 kvě 2016, 14:23

Pro X auta to méla takto stejně, u 132 jsem to nikdy nevidél, skoro bych si dovolil tvrdit, ze je to auto Pro X a pokud jede na D 132, má vyměněný chip

Uživatelský avatar
Bastacka
Příspěvky: 253
Registrován: 11 úno 2016, 21:21

Re: Carrera

#3 Příspěvek od Bastacka » 21 kvě 2016, 17:05

Petr L : je to origo D132 ,cislo carrera 30277.

Uživatelský avatar
Petr L
Site Admin
Příspěvky: 792
Registrován: 15 pro 2013, 22:28
Bydliště: Praha

Re: Carrera

#4 Příspěvek od Petr L » 24 kvě 2016, 19:06

No vida, tohle řešení jsem viděl pouze u Pro X, já mám auta z dody, kdy ještě šlo s D132 autem jezdit na Pro X a i ty už mély klasický podvozek s tím vyndavacím držákem motoru.

Odpovědět