Předělávka modelu Ferrari - Revell Easy Kit, na autodráhu

Odpovědět
Zpráva
Autor
model
Příspěvky: 1289
Registrován: 27 úno 2015, 19:58

Předělávka modelu Ferrari - Revell Easy Kit, na autodráhu

#1 Příspěvek od model » 10 lis 2015, 21:45

Při focení jsem si na auta fyzicky sáhl, jsou opravdu krásná a stavba podvozku také.
viewtopic.php?f=24&t=525

Vítek mě "dokopal" před nějakým časem k radikálnímu kroku - u svých čtyřech modelů
Rewell - easy kit jsem amatérským způsobem osadil motor, in-line převod, nechal původní kola
a osky. A právě rozhodnutím osadit do vozidel profesionálně vyrobené motorové lože s ložisky, převody, kola a vodítko
jsem si vytvořil krásnou sérii parádně jezdících aut. A když jsme u Ferrari, představuji model, který je ještě k vidění
mezi stavebnicemi Rewell. Stojí cca 430 Kč.
Podvozek je původní, jen jsem vlepil kryt kolem vodítka, odřízl zadní deflektor a přilepil do karoserie.
Proto jsem použil klec NSR, která má tři přípojné body. Kola, pneumatiky a převody jsou Slot.it.
Přední náprava je originální ze stavebnice.
Osazení karoserie je na pryžové sloupky šroubky. Kokpit je také vydlabaný, ale motor je vidět.
To byla podmínka, protože je docela hezky modelářsky zpracován.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

model
Příspěvky: 1289
Registrován: 27 úno 2015, 19:58

Re: Předělávka modelu Ferrari - Revell Easy Kit, na autodráh

#2 Příspěvek od model » 11 lis 2015, 09:31

Vítek mě požádal o doplnění fotografií k úpravě tohoto modelu.
Vytvořil i samostatné vlákno, protože má pravdu, toto je jiný přístup oproti jeho příspěvku.
Původní podvozek jsem vyřízl lupénkovou pilkou a vypiloval podle motorového lože NSR.
Udělal jsem si šablonu a postupně ji použil u dalších aut od Rewellu.
Moje chyba byla, že jsem neměl doma odpovídající šroubky, takže se mi podařilo rozlomit
originální plastový protikus držící lože.
Nechal jsem si vytočit z hliníku nové, které jsou trochu větší, ale fungují perfektně.
Je tam i drážka proti otočení.