Jak se staví podvozek pro Tyrrella P 34 s 3D tiskárnou
Re: Jak se staví podvozek pro Tyrrella P 34 s 3D tiskárnou
Podvozek super, ale Tyrrell P34 má komín, tahle kastle je nějaký překlep, vypadá jak 009 s 6 kolama.
Re: Jak se staví podvozek pro Tyrrella P 34 s 3D tiskárnou
Já jsem historii nějak do hloubky nezkoumal, karoserie je z produkce Scaletrix.
já si stáhnul několik obrázků a třeba model od Tamiye má otevřený motor, ale zase trochu jiný kryt kokpitu a zadní křídlo.
já si stáhnul několik obrázků a třeba model od Tamiye má otevřený motor, ale zase trochu jiný kryt kokpitu a zadní křídlo.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Jak se staví podvozek pro Tyrrella P 34 s 3D tiskárnou
Našel jsem ještě další obrázek, který je asi předlohou pro výrobce, snad to bude stačit.
Když si přečtete ve Wikipedii o historii tohoto vozu, tak
tam asi každý závod něco změnili, jako to bylo u většiny aut v té době.
Když si přečtete ve Wikipedii o historii tohoto vozu, tak
tam asi každý závod něco změnili, jako to bylo u většiny aut v té době.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Jak se staví podvozek pro Tyrrella P 34 s 3D tiskárnou
Tak jsem se stal šťastným majitelem karoserie a začala práce na její úpravě, abych tam dostal
podvozek s motorkem. Stačilo odříznout pod pilotem část dna kokpitu a mírně upravit zadní část za ochranným obloukem.
Potom přišel na řadu výlisek motoru, tak jsem snížil pilníkem tloušťku oka, které zapadá do karoserie a také tloušťku horní stěny
a boků, kde se točí převod.
Tady je dobré zachovat chladnou hlavu a postupně se dopracovávat k cíli. Podařilo se a jediné, co se musí ještě vyměnit jsou zadní kola.
Přední disky jsem si vytiskl a nasadil na ně úzké závodní pneumatiky od Milana, chtělo by to ty široké, ale nemám je, tak zatím musí stačit tyto.
Celý podvozek jsem stříkl černým lakem a vypadá to velice hezky včetně bočních chladičů.
Takže mám první pořádný model F1 ve své stáji a jsem rád, že je to tento zajímavý typ formule.
podvozek s motorkem. Stačilo odříznout pod pilotem část dna kokpitu a mírně upravit zadní část za ochranným obloukem.
Potom přišel na řadu výlisek motoru, tak jsem snížil pilníkem tloušťku oka, které zapadá do karoserie a také tloušťku horní stěny
a boků, kde se točí převod.
Tady je dobré zachovat chladnou hlavu a postupně se dopracovávat k cíli. Podařilo se a jediné, co se musí ještě vyměnit jsou zadní kola.
Přední disky jsem si vytiskl a nasadil na ně úzké závodní pneumatiky od Milana, chtělo by to ty široké, ale nemám je, tak zatím musí stačit tyto.
Celý podvozek jsem stříkl černým lakem a vypadá to velice hezky včetně bočních chladičů.
Takže mám první pořádný model F1 ve své stáji a jsem rád, že je to tento zajímavý typ formule.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.