Ford 3l GT přestavba kitu na dráhu
Napsal: 29 říj 2017, 20:13
Díky Markusovi jsem se dostal na stránky Gomodely, kde nabízeli stavebnici Fordu 3l GT od Airfixu za velmi slušnou cenu - 420 Kč.
Pár dnů před tímto nákupem mi přišel od Slot-itu white kit Ford GT 40 MkII. Takže jsem mohl porovnávat.
Airfix je klasický plastikový kit, takže hodně materiálu, hlavně na karoserii a úplně nejvíce na podbězích kol. Vzal jsem si jako mustr katalog NSR, kde mají tento model
ale musel jsem změnit osazení motorku na in-line, protože se mi tam opravdu nevlezlo lože s koly a převodem.
Podvozek jsem si navrhl sám, s tím, že jsem použil in-line lože od Slot-itu. Materiál je hliníkový plech ze štítků v troušťce 1 mm, které jsem k sobě slepil chemoprénem
a dostal jsem 2 mm tuhý materiál, který se docela slušně opracovává. Zadní kola jsou od SCX / zatím /, přední ze stavebnice a pneumatiky mám z nějakého autíčka v měřítku 1:43.
Jak jsem se zmínil, tloušťka stěn karoserie limitovala normální šířku kol, tak jsem musel improvizovat a s disky ze stavebnice jsem složil disk se šířkou 7 mm.
Mám tam osku 2 mm a docela to sedí.
Abych docílil slušného rozchodu, vzal jsem lámací nožík a opatrně odbrušoval materiál podběhů, až na tloušťku pod 1 mm. Musí se to dělat opatrně, protože se může jedním tahem hodně poničit
karoserie.
Dnes jsem karoserii po zatmelení a vybroušení stříkal primerem a červeným lakem, nalepil přiložené obtisky a celé auto přestříkal bezbarvým lakem, Vše podle Maxi - pu od Motipu.
Ještě musím osadit vodítko od Milana a vložit kokpit.
Naproti tomu Ford GT 410 MkII je určený na dráhu. Tomu odpovídá hmotnost a jemnost karoserie a dílů karoserie, jako je zasklení, kokpit a všechny možné detaily.
Podvozek jezdí úchvatně a už se těším na dekály v PDF Martyho, abych mohl auto zkompletovat.
Já jsem si chtěl u toho Forda 3l GT trochu zamodelařit, což se povedlo vrchovatě. Ale výsledek je slušný, což mě těší.
Pár dnů před tímto nákupem mi přišel od Slot-itu white kit Ford GT 40 MkII. Takže jsem mohl porovnávat.
Airfix je klasický plastikový kit, takže hodně materiálu, hlavně na karoserii a úplně nejvíce na podbězích kol. Vzal jsem si jako mustr katalog NSR, kde mají tento model
ale musel jsem změnit osazení motorku na in-line, protože se mi tam opravdu nevlezlo lože s koly a převodem.
Podvozek jsem si navrhl sám, s tím, že jsem použil in-line lože od Slot-itu. Materiál je hliníkový plech ze štítků v troušťce 1 mm, které jsem k sobě slepil chemoprénem
a dostal jsem 2 mm tuhý materiál, který se docela slušně opracovává. Zadní kola jsou od SCX / zatím /, přední ze stavebnice a pneumatiky mám z nějakého autíčka v měřítku 1:43.
Jak jsem se zmínil, tloušťka stěn karoserie limitovala normální šířku kol, tak jsem musel improvizovat a s disky ze stavebnice jsem složil disk se šířkou 7 mm.
Mám tam osku 2 mm a docela to sedí.
Abych docílil slušného rozchodu, vzal jsem lámací nožík a opatrně odbrušoval materiál podběhů, až na tloušťku pod 1 mm. Musí se to dělat opatrně, protože se může jedním tahem hodně poničit
karoserie.
Dnes jsem karoserii po zatmelení a vybroušení stříkal primerem a červeným lakem, nalepil přiložené obtisky a celé auto přestříkal bezbarvým lakem, Vše podle Maxi - pu od Motipu.
Ještě musím osadit vodítko od Milana a vložit kokpit.
Naproti tomu Ford GT 410 MkII je určený na dráhu. Tomu odpovídá hmotnost a jemnost karoserie a dílů karoserie, jako je zasklení, kokpit a všechny možné detaily.
Podvozek jezdí úchvatně a už se těším na dekály v PDF Martyho, abych mohl auto zkompletovat.
Já jsem si chtěl u toho Forda 3l GT trochu zamodelařit, což se povedlo vrchovatě. Ale výsledek je slušný, což mě těší.