Já bych ho tam taky necpal už jen proto, že dělat ho v reálném měřítku, tak bude jako filigrán a při prvním obrácení na střechu bude po něm. Na P69 byla nakonec křídla vpředu i vzadu (postupně přidávali, když jim přítlak už od začátku moc nefungoval) a taky opakovaně zastavovali v depu kvůli jejich poškození.
Jinak osobně dělám křídla z karbonu - je to lehké, skoro nezničitelné a dobře se lepí i složitější tvary.
Ford 3l GT přestavba kitu na dráhu
Re: Ford 3l GT přestavba kitu na dráhu
Máte pravdu, mě stačilo co jsem zažil s tím, abych tam nacpal pilota.
Z rezervního kokpitu z Mazdy od Sloi-itu zbyly po snad hodinovém boji ostříhané ruce a hasící přístroj.
Nejmenší hlavičku jsem našel v zásobách a vlezla tam tak tak.
Je fakt, že u těchto typů aut to chce minimálně šikmé osazení motorku, ale protože nejezdím na závody,
nemusím se hádat s komisaři, zda je pilot podle regulí.
Hlavní je, že tam něco je a auto tím pádem vypadá opravdově.
Z rezervního kokpitu z Mazdy od Sloi-itu zbyly po snad hodinovém boji ostříhané ruce a hasící přístroj.
Nejmenší hlavičku jsem našel v zásobách a vlezla tam tak tak.
Je fakt, že u těchto typů aut to chce minimálně šikmé osazení motorku, ale protože nejezdím na závody,
nemusím se hádat s komisaři, zda je pilot podle regulí.
Hlavní je, že tam něco je a auto tím pádem vypadá opravdově.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Ford 3l GT přestavba kitu na dráhu
Je to naprostá paráda a vypadá to celé fakt moc dobře...
Adam Mádr