Š130 RS 1:32

Odpovědět
Zpráva
Autor
Jirka B
Příspěvky: 414
Registrován: 23 pro 2013, 21:37
Bydliště: Brno

Re: Š130 RS 1:32

#41 Příspěvek od Jirka B » 25 bře 2016, 18:39

no to je paráda.

Uživatelský avatar
marty.dutch
Příspěvky: 168
Registrován: 08 úno 2014, 15:54

Re: Š130 RS 1:32

#42 Příspěvek od marty.dutch » 16 dub 2016, 06:40

Tak já mám v předloze jasno :-) ... Martin mi poslal 4 kousky, podělím se s klukama. Nad podvozkem jsem ještě nepřemýšlel,ale podle mě vzhledem k měřítku asi HRS
Ten počin od Kaela je sice zajímavý,ale už to neni Škodovka !!!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

stembas
Příspěvky: 263
Registrován: 18 říj 2015, 14:25

Re: Š130 RS 1:32

#43 Příspěvek od stembas » 16 dub 2016, 18:48

rozumim Kaelovu napadu se skodou 130 RS, ale po rozsireni mi to pripomina skodu 200RS

Uživatelský avatar
marty.dutch
Příspěvky: 168
Registrován: 08 úno 2014, 15:54

Re: Š130 RS 1:32

#44 Příspěvek od marty.dutch » 23 dub 2016, 21:05

Použil jsem přední disky z Ferrari 312PB na předek i zadek, podvozek z Fordu GT40 a převod bude na pastorku 8z a převod 24z a vzhledem k velikosti kastličky zvolena varianta uložení motoru inline :-)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

model
Příspěvky: 1289
Registrován: 27 úno 2015, 19:58

Re: Š130 RS 1:32

#45 Příspěvek od model » 23 dub 2016, 21:23

Já si postavil podvozek z destičky LE-BOND tl. 2 mm a vložil do něj své motorové lože. Motor mám NSR Shark,
převod a zadní kola od Slot-it, přední jen kvůli focení jsou z autíčka Ferrari, co prodávali tenkrát u pumpy.
Mám slíbená přední a zadní kola od kolegy ze Zlína, snad si udělá čas abych to mohl začít kompletovat.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

IvanP
Příspěvky: 85
Registrován: 28 úno 2014, 15:01

Re: Š130 RS 1:32

#46 Příspěvek od IvanP » 24 dub 2016, 13:34

To marty.dutch
volil bych raději nesoudělný převod. Třeba 25/8; pokud by se nevešel, tak 24/7. To kvůli odstranění stále stejných zubů v záběru.

Uživatelský avatar
marty.dutch
Příspěvky: 168
Registrován: 08 úno 2014, 15:54

Re: Š130 RS 1:32

#47 Příspěvek od marty.dutch » 24 dub 2016, 14:50

Tak já jsem pak s ohledem na motor 21500 ot. zvolil raději převod na 9/24 tento převodový poměr mi zrychlí auto o cca 890 ot. na ose ,na podvozku musí dojít k posunutí držáku vodítka jinak to sedí dobře :-)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) marty.dutch dne 26 dub 2016, 19:18, celkem upraveno 1 x.

stembas
Příspěvky: 263
Registrován: 18 říj 2015, 14:25

Re: Š130 RS 1:32

#48 Příspěvek od stembas » 24 dub 2016, 15:39

kluci, vynikajici prácička, takove domaci kutilstvi to se mi libi !! také tak stavim.

Uživatelský avatar
vwenca
Příspěvky: 34
Registrován: 28 říj 2014, 21:27
Bydliště: Praha

Re: Š130 RS 1:32

#49 Příspěvek od vwenca » 24 dub 2016, 20:34

Teda radost pohledět jak všichni ladíte, snad se k tomu taky jednou dostanu.

Uživatelský avatar
marty.dutch
Příspěvky: 168
Registrován: 08 úno 2014, 15:54

Re: Š130 RS 1:32

#50 Příspěvek od marty.dutch » 26 dub 2016, 19:35

A pro ty z Vás,kteří byste chtěli jít cestou menšího odporu je tu varianta z podvozkem Escortu MK II. od SCX zde je nutno zadní část podvozku mírně zredukovat a lze bezproblémů s přivřeným okem vyrobit verzi Relly :-)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Odpovědět