Opět ITES - Mirage M3/300
Opět ITES - Mirage M3/300
Pln nadšení z úprav tří modelů ITES - Porsche 917, Tyrrell 005 a Shadow jsem se pustil do čtvrtého auta v řadě a to Mirage M3/300.
Původní model nevypadal nijak atraktivně, přispívala k tomu barva plastu pro karoserii a různé podivné polepy. Já získal karoserii a sadu obtisků od pana Vinaře
a začal se shánět po podkladech. Na internetu jen pár obrázků, spíše stránky s modely auta, ani Pinterest toho neměl moc, tak jsem musel pracovat z toho, co se mi
podařilo najít.
Protože je auto otevřené, chtěl jsem mít prostor kabiny volný a proto jsem si nakreslil podvozek sidewingler. Ale bohužel pro mne, karoserie je tak úzká, že tam motorek s koly
prostě nevešel. Musel bych buď podběhy u zadních kol probrousit, ale to by nebylo modelové, tak jsem zvolil osazení anglewigler. Nakreslil jsem si podvozek, vytiskl a až jsem ho složil, uvědomil jsem si,
že pilot sedí vpravo a tak jsem znovu kreslil a motorek osadil otočený na druhou stranu. Protože jsem měl převod Slot.it GS 1832 a pastorky nic moc, tak jsem si udělal posuvné vedení motorku, kde si mohu
přesně osadit pastorek proti převodu. Vše de dotáhne 4 šroubky přes plastovou destičku.
Když jsem byl v tom tisknutí, mám z 3D tiskárny zadní disky, inserty, středové matice, výdechy karburátorů, výfuky, zpětné zrcátko a hasící přístroj.
Karoserii jsem si vzal do parády a upravoval jsem vše, co se upravit dalo. Chtělo by to asi lepší lakýrnické práce, ale mě to stačí. Poslední, co se musí ještě připevnit je závětrný štítek před kabinou pilota.
Jako podklad jsem vzal vítězný vůz z 500 km di Imola z roku 1969, který řídil Jacky Ickx. Je to vidět i na tmavě modré přilbě jezdce v modelu.
Z ošklivého káčátka se vylouplo nádherné auto a když jsem zkoušel podvozek na dráze, myslím si, že bude i zdatný soupeř.
Původní model nevypadal nijak atraktivně, přispívala k tomu barva plastu pro karoserii a různé podivné polepy. Já získal karoserii a sadu obtisků od pana Vinaře
a začal se shánět po podkladech. Na internetu jen pár obrázků, spíše stránky s modely auta, ani Pinterest toho neměl moc, tak jsem musel pracovat z toho, co se mi
podařilo najít.
Protože je auto otevřené, chtěl jsem mít prostor kabiny volný a proto jsem si nakreslil podvozek sidewingler. Ale bohužel pro mne, karoserie je tak úzká, že tam motorek s koly
prostě nevešel. Musel bych buď podběhy u zadních kol probrousit, ale to by nebylo modelové, tak jsem zvolil osazení anglewigler. Nakreslil jsem si podvozek, vytiskl a až jsem ho složil, uvědomil jsem si,
že pilot sedí vpravo a tak jsem znovu kreslil a motorek osadil otočený na druhou stranu. Protože jsem měl převod Slot.it GS 1832 a pastorky nic moc, tak jsem si udělal posuvné vedení motorku, kde si mohu
přesně osadit pastorek proti převodu. Vše de dotáhne 4 šroubky přes plastovou destičku.
Když jsem byl v tom tisknutí, mám z 3D tiskárny zadní disky, inserty, středové matice, výdechy karburátorů, výfuky, zpětné zrcátko a hasící přístroj.
Karoserii jsem si vzal do parády a upravoval jsem vše, co se upravit dalo. Chtělo by to asi lepší lakýrnické práce, ale mě to stačí. Poslední, co se musí ještě připevnit je závětrný štítek před kabinou pilota.
Jako podklad jsem vzal vítězný vůz z 500 km di Imola z roku 1969, který řídil Jacky Ickx. Je to vidět i na tmavě modré přilbě jezdce v modelu.
Z ošklivého káčátka se vylouplo nádherné auto a když jsem zkoušel podvozek na dráze, myslím si, že bude i zdatný soupeř.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Opět ITES - Mirage M3/300
Nemohl jsem odolat skupinové fotografii.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Opět ITES - Mirage M3/300
Máš to nádherné. Super práca
Re: Opět ITES - Mirage M3/300
zdravim...opet si to vytvoril skvele...hezka prace pane Model..
Re: Opět ITES - Mirage M3/300
Moc hezke.A Mirage je super.