Porsche 917 LH a Ferrari 512 S od FLY
Napsal: 05 úno 2018, 19:39
Protože nikdo nedává na Fórum ukázky svých prací, rozhodl jsem se Vám předvést mé poslední dvě stavby.
Koupil jsem karoserie od FLY a to Porsche 917LH a Ferrari 512S. Nebudu tady popisovat historii obou vozidel, určitě ji znáte lépe jako já,
ale mám slabost pro toto období a jsou to krásná auta a také modely od FLY se fakt povedly.
Měl jsem ke karoseriím originální kola a také motorové lože FLY. To také bylo trochu na překážku, ale poradil jsem si.
Z loží jsem odřízl zadní část s otočným čepem, protože by se mi nevlezly do karoserie. Druhou úpravou bylo vypilování nového otvoru pro motorek, protože jsem měl
tento s pastorkem u čela s kartáčky. Na lože jsem přilepil plastovou destičku ve tvaru U, která vymezuje vodorovný pohyb a do zadní části opět vlepil zadní čelo motorku.
Pohyb lože zajišťují 4 šroubky M2, které jsou fixovány kouskem bužírky ze silikonového kabelu.
Z 2 mm desky LE Bonu jsem vyřízl a vypiloval podvozek, osadil motorové lože, vodítko 1:32 od Milana a držák přední nápravy jsem udělal z části Milanova podvozku 1:43.
Protože byl kokpit dost ledabyle připevněn ke karoserii a já musel stejně provést mírné korekce, natřel jsem pilotům kombinézy a obličeje, aby to nebyly jen černé výlisky.
Auta jsem vyzkoušel nad dráze, pneumatiky slušně drží, ale ještě osadím do podvozku dva válcové magnety na jemný přítlak.
Koupil jsem karoserie od FLY a to Porsche 917LH a Ferrari 512S. Nebudu tady popisovat historii obou vozidel, určitě ji znáte lépe jako já,
ale mám slabost pro toto období a jsou to krásná auta a také modely od FLY se fakt povedly.
Měl jsem ke karoseriím originální kola a také motorové lože FLY. To také bylo trochu na překážku, ale poradil jsem si.
Z loží jsem odřízl zadní část s otočným čepem, protože by se mi nevlezly do karoserie. Druhou úpravou bylo vypilování nového otvoru pro motorek, protože jsem měl
tento s pastorkem u čela s kartáčky. Na lože jsem přilepil plastovou destičku ve tvaru U, která vymezuje vodorovný pohyb a do zadní části opět vlepil zadní čelo motorku.
Pohyb lože zajišťují 4 šroubky M2, které jsou fixovány kouskem bužírky ze silikonového kabelu.
Z 2 mm desky LE Bonu jsem vyřízl a vypiloval podvozek, osadil motorové lože, vodítko 1:32 od Milana a držák přední nápravy jsem udělal z části Milanova podvozku 1:43.
Protože byl kokpit dost ledabyle připevněn ke karoserii a já musel stejně provést mírné korekce, natřel jsem pilotům kombinézy a obličeje, aby to nebyly jen černé výlisky.
Auta jsem vyzkoušel nad dráze, pneumatiky slušně drží, ale ještě osadím do podvozku dva válcové magnety na jemný přítlak.