další ůprava favorita

Stavby, přestavby a úpravy aby to dobře vypadalo i jelo v 1:32
Zpráva
Autor
HonzaS
Příspěvky: 361
Registrován: 22 pro 2013, 19:10

Re: další ůprava favorita

#11 Příspěvek od HonzaS » 10 črc 2017, 10:52

Je to škoda, že právě nejmasověji rozšířený modelu Faro vydalo v tak podivném měřítku, když přitom původní auta byla v klasickém 1/32. Když fórum před mnoha lety začínalo, byl tuning Favorita jedním z hlavních témat a objevovaly se tady i hodně náročné úpravy ve stylu kabriolet apod. Třeba v Liberci s Favoritem jezdily děti i nějaké závody v automodelářském kroužku T. Herdera, později i v Hradci u Pepy Vícha.
Naposledy upravil(a) HonzaS dne 11 črc 2017, 07:26, celkem upraveno 1 x.

marcus007
Příspěvky: 171
Registrován: 01 pro 2015, 18:12

Re: další ůprava favorita

#12 Příspěvek od marcus007 » 10 črc 2017, 13:06

Ahoj..pekne rozjete vlakno..to se dovidam veci...snad bude dobre udelat ty interiery do obou facek...m

HonzaS
Příspěvky: 361
Registrován: 22 pro 2013, 19:10

Re: další ůprava favorita

#13 Příspěvek od HonzaS » 11 črc 2017, 07:56

Jinak s těmí měřítky je to dost ošidné. Většina klasických výrobců sice uvádí, že dělá modely v měřítku 1/32, ale stejně pak některé musí rozměrově přizpůsobit velikosti vlastní dráhy, aby se tam vůbec vedle sebe vešly nebo nebyly moc miniaturní.
Mně osobně přijde Favorit příliš humpolácký a z technického hlediska ve srovnání s produkcí ostatních firem zastaralý.

Odpovědět