Takže:udělal jsem to takto podvozek šasí jsem použil od milan gs1200 ale musel jsem upravit rozvor a světlou výšku...myslím že variabilita podvozku je parádní a protože jsem už zdůraznil způsob a pojetí stavby chce to trušku teda rozmáznout
technicky:motor faro super 20 000rpm,vodítko milan gs1200 ,převody komplet faro,ložiska z mosazné trubičky,osky 3mm-nepopulární:-)

Bohužel se mi nepodařilo podvozek pružně rozhýbat ve smyslu krutu ale kastličky s interierem je v pohybu ...zapoměl jsem napsat že interier nebude od mrrc ale též od milan gs1200 a to vzhledem k výšce motoru.Z toho výplývá že jsem teda zvolil převod inline protože šířka modelu neumožnovala jinou variantu převodu...Aco na závěr?lehce dováženo a použity dva slabé magnety...zkusmo na dráze hbyté autí..vcelku dobré....marcus 007
http://jane4x4.rajce.idnes.cz/porsche_911/