revel w beetle úprava kitu 1/32
Napsal: 08 led 2017, 18:44
Ahoj všichni..inspirován vláknem od Model řekl jsem si že bych to mohl také zkusit,sice jsem nešel do eazy kitu ale přímo do klasického scale kitu od revell1/32.Vše začalo koupí stavebnice a přemýšlením jak to vlastně rozjezdit.Od fara jsem věděl
o jejich transkitu který samosebou nemají zkusil jsem tedy aspon rozebrat favorit faro a klec motoru přiložit k platu brouka a_!Jistěže klec neseděla jak délkou tak šířkou.O možnosti použití mot. klece od slottit vím stejně tak jako o použití dílů nsr,sidewais apod.Pokud to píšu špatně opravte mě..jsem začátečník .Nejlepší by bylo docházet nebo aspoň se podívat na nějaké závody což se jaksi zatím nestalo... Výběr dílů byl tedy jen od Fara.. a to :motor super.sada převodů standart,disky.Gumy od pana Maxipu,vodítko od mistra Milana.a něco na závaží a dva neodymiové magnety 6x6 mm jejich sílu už nevím.Nesmím taky zapomenout že autí je určeno jen a jedině pro ježdění na domací čtyřdráze.A tady je ukázka ..omluvte kvalitu fotek páč jde o megastarý olympus http://jane4x4.rajce.idnes.cz/stavba_brouka1_32/
Tak tedy jak nato...součástky jsem měl a zbývalo jen vše zkompletovat osy od fara byly vsazeny do ložisek z mosazy vlastní výroby tyto pouzdra byly napevno vlepeny jak do přední části podvozku tak do motorové klece vlastní konstrukce a výroby.Každé ložisko má otvor pro mazání.Původní plato kitu bylo upraveno a prořezáno dle potřeb přední osy tak pro vložení motorové klece která se dá bez potíží vymontovat.Plato je vyztuženo bočnicemi a zpevněno na exponovaných místech.
Motorová klec je usazena do plata asi v polovině své hloubky..nebo chcete-li výšky. V přední části plata je výztuž a pouzdro opět s kovu pro Milanovo vodítko-které mimo jiné funguje skvěle...díky Milane!
Abych nezapomněl výztuže plata podvozku budou v budoucnu dělat dno interieru který bude třeba upravit na hloubku.Kit má aršík decalů s detaily takže pokud to klapne jak má bude to vypadat výborně. Ated něco o kolech jak už jsem se výše zmínil o dílech faro disky černé které jsou pro auta mirage,porsche917 apod. byly upraveny jen na hloubku a to kvůli šířce mot. klece,s pneu vypadají na autě trošku velké což je pravda ale já neměl jinou volbu a s koly např s nf1400 to vypadalo dost divně a mě šlo tak trochu o retro model.Závěrem děkuji všem přispěvatelům fóra a jednotlivým vláknům za inspiraci.A mám prosbu jak řešit barvu-chrom na modelech páč stříbrná barva nebude ono. Ajak to vlastně jezdí?v tuto chvíli je auto nedodělané
a jezdí jen tak jak je na fotkách byla potřeba závaží do předku modelu.Auto jezdí úchvatně i když jde o podvozek s vyšším těžištěm pneu mají dobrý grip akorát se musí dávat pozor v zatáčkách tam je limit průjezdu o dost nižší zato výjezd ze zatáčky je jako z praku brouk atakuje s přehledem na dlouhé rovince modely fly nebo i scx...ale to je taky o rukou pilota..myslím.Závěrem můžu říct asi toto stavba nebo přestavba mě celkem bavila a výsledek je uspokojivý..ano ono totiž nejlepší sex je sex drážkovaný!! Pěkný večer všem marcus007
PS: náklady:
stavebnice 460kč, motor 160kč, osy 20kč, vodítko - už nevím , pneu taktéž, zatím ja vidno bez laku...ale to se dodělá
o jejich transkitu který samosebou nemají zkusil jsem tedy aspon rozebrat favorit faro a klec motoru přiložit k platu brouka a_!Jistěže klec neseděla jak délkou tak šířkou.O možnosti použití mot. klece od slottit vím stejně tak jako o použití dílů nsr,sidewais apod.Pokud to píšu špatně opravte mě..jsem začátečník .Nejlepší by bylo docházet nebo aspoň se podívat na nějaké závody což se jaksi zatím nestalo... Výběr dílů byl tedy jen od Fara.. a to :motor super.sada převodů standart,disky.Gumy od pana Maxipu,vodítko od mistra Milana.a něco na závaží a dva neodymiové magnety 6x6 mm jejich sílu už nevím.Nesmím taky zapomenout že autí je určeno jen a jedině pro ježdění na domací čtyřdráze.A tady je ukázka ..omluvte kvalitu fotek páč jde o megastarý olympus http://jane4x4.rajce.idnes.cz/stavba_brouka1_32/
Tak tedy jak nato...součástky jsem měl a zbývalo jen vše zkompletovat osy od fara byly vsazeny do ložisek z mosazy vlastní výroby tyto pouzdra byly napevno vlepeny jak do přední části podvozku tak do motorové klece vlastní konstrukce a výroby.Každé ložisko má otvor pro mazání.Původní plato kitu bylo upraveno a prořezáno dle potřeb přední osy tak pro vložení motorové klece která se dá bez potíží vymontovat.Plato je vyztuženo bočnicemi a zpevněno na exponovaných místech.
Motorová klec je usazena do plata asi v polovině své hloubky..nebo chcete-li výšky. V přední části plata je výztuž a pouzdro opět s kovu pro Milanovo vodítko-které mimo jiné funguje skvěle...díky Milane!
Abych nezapomněl výztuže plata podvozku budou v budoucnu dělat dno interieru který bude třeba upravit na hloubku.Kit má aršík decalů s detaily takže pokud to klapne jak má bude to vypadat výborně. Ated něco o kolech jak už jsem se výše zmínil o dílech faro disky černé které jsou pro auta mirage,porsche917 apod. byly upraveny jen na hloubku a to kvůli šířce mot. klece,s pneu vypadají na autě trošku velké což je pravda ale já neměl jinou volbu a s koly např s nf1400 to vypadalo dost divně a mě šlo tak trochu o retro model.Závěrem děkuji všem přispěvatelům fóra a jednotlivým vláknům za inspiraci.A mám prosbu jak řešit barvu-chrom na modelech páč stříbrná barva nebude ono. Ajak to vlastně jezdí?v tuto chvíli je auto nedodělané
a jezdí jen tak jak je na fotkách byla potřeba závaží do předku modelu.Auto jezdí úchvatně i když jde o podvozek s vyšším těžištěm pneu mají dobrý grip akorát se musí dávat pozor v zatáčkách tam je limit průjezdu o dost nižší zato výjezd ze zatáčky je jako z praku brouk atakuje s přehledem na dlouhé rovince modely fly nebo i scx...ale to je taky o rukou pilota..myslím.Závěrem můžu říct asi toto stavba nebo přestavba mě celkem bavila a výsledek je uspokojivý..ano ono totiž nejlepší sex je sex drážkovaný!! Pěkný večer všem marcus007
PS: náklady:
stavebnice 460kč, motor 160kč, osy 20kč, vodítko - už nevím , pneu taktéž, zatím ja vidno bez laku...ale to se dodělá