Kompletní stavba s pomocí 3D tisku (1:32)

Stavby, přestavby a úpravy aby to dobře vypadalo i jelo v 1:32
Odpovědět
Zpráva
Autor
Vojta333
Příspěvky: 5
Registrován: 17 úno 2019, 21:15

Kompletní stavba s pomocí 3D tisku (1:32)

#1 Příspěvek od Vojta333 » 28 dub 2019, 11:51

Hned na úvod bych rád řekl že jsem amatér který se do stavby autíčka pustil jelikož jsem nenašel na internetu vhodnout alternativu a utrácet tisíce za dvojici autíček se mi nechtělo.

Jako vzor jsem měl Ites autíčko, to už má motor a převod ve špatném stavu, tak jsem se ho rozhodl v co největší míře napodobyt, celou stavbu jsem chtěl pojat "co nejlevněji".

Motorek jsem hledal na eBay až jsem nakonec našel FC-280SC-20130 (12 000 ot/min, 12V) s již nalisovaným mosazným pastorkem (11 zubl, 0,5 modul), cena i s poštovným 60 Kč

Jelikož jsem nevěděl jakou bude mít motorek sílu a jaké korunové kolo koupit, objednal jsem opět z eBay celou sadu (cca 30 ks) různých ozubených kol, nakonec jsem použil kolo s 32 zubama (vnější průměr 17, průměr díry 1,95), celá sada cca 30 kč, potém jsem našel přímo tyto korunová kola kde sada 10 kusů stála 60 kč

Pneumatiky jsem koupil na Bazoši od člověka který je tam přeprodává, vzal jsem ty nejširší "formulové" (zadní větší než přední) za cenu 60 kč za 4 gumy

Nevěděl jsem jak se bude chovat hřídelka ve vytisknutém plastu, proto jsem objednal i miniaturní kuličková ložiska 693ZZ (3x8 - 4 mm), 10 kusů stálo cca 20 kč

Z eBay jsem rovnou objednal i hřídelky 3x100 mm, 5 kusů cca 25 kč

Poslední díl byl měděná tkanička která se používá pro odsávání cínů z tištěných spojů, je dost slabá ale když se dá ve dvou vrstvách tak zatím funguje, ale do budoucna by bylo asi lepší najít tlustší, 1,5 metru stálo cca 25 kč