Stránka 1 z 1

Porsche 935 K2 Kremer - DRM 1977, B. Wollek - Sideways

Napsal: 01 dub 2015, 20:08
od Vítek
Tak a další Porsche 935 je mezi námi. Tentokrát verze K2 Kremer z dílny Sideways v livery Vaillant z DRM 1977. Předlohu modelu pilotoval Bob Wollek.
kremer-935k2-bob-wollek.jpg
Zdroj: Slot Car Today

Re: Porsche 935 K2 Kremer - DRM 1977, B. Wollek - Sideways

Napsal: 01 dub 2015, 23:29
od zdenefek
Tohle je pecka, mám ho od tamiye v 1/20 a vážně uvažuju že si ho pořídím

Re: Porsche 935 K2 Kremer - DRM 1977, B. Wollek - Sideways

Napsal: 01 dub 2015, 23:57
od Petr L
Všechny 935 jsou úžasné, už vyhlížím pošťáka !

Jsem zvědavý, kdy se objeví tahle K4 :-) na 132slotcar.us je v preorder, takže bych se jí měl dočkat
JagermeisterK4.jpg

Re: Porsche 935 K2 Kremer - DRM 1977, B. Wollek - Sideways

Napsal: 02 dub 2015, 10:12
od zdenefek
K4 je taky kusanec. Fantastická je taky klasika Martini 1976 od Le Mans miniatures
LMMPorsche05.jpg

Re: Porsche 935 K2 Kremer - DRM 1977, B. Wollek - Sideways

Napsal: 02 dub 2015, 13:06
od Petr L
Jo souhlas :-) letos nás ještě asi čeká:

RCSW34 Porsche 935/78-81 Fitzpatrick Le Mans 24H 1982
RCSW37 Porsche 935 K2 Gauloises Pepsi DRM 1980
RCSW38 Porsche 935/77A VEGLA Racing Team Le Mans 24H 1980

Re: Porsche 935 K2 Kremer - DRM 1977, B. Wollek - Sideways

Napsal: 03 dub 2015, 10:19
od Pavel 128
Petr L píše:Jo souhlas :-) letos nás ještě asi čeká:

RCSW34 Porsche 935/78-81 Fitzpatrick Le Mans 24H 1982
RCSW37 Porsche 935 K2 Gauloises Pepsi DRM 1980
RCSW38 Porsche 935/77A VEGLA Racing Team Le Mans 24H 1980
Od Sideways bude krásně zmapovaný ročník Le Mans 1980 v Gr. 5, Ferrari, Lancia, Porsche... vše z jednoho závodu, to mám rád. Nebývá vždy snadné mít ve sbírce od jednoho výrobce alespoň dvojici různých aut z jednoho konkrétního závodu.

Re: Porsche 935 K2 Kremer - DRM 1977, B. Wollek - Sideways

Napsal: 28 kvě 2015, 10:25
od Pavel 128
Původně jsem chtěl tento příspěvek napsat až příští týden po závodě PC v Luštěnicích, ale k tomu již nedojde :( .

Porsche 935 K2 od Sideways se kromě toho, že se jedná o krásný model, jeví také jako závodní auto s velkým potenciálem. Postavil jsem si ho dle pravidel PC inspirován 935-kou Scaleauto Petra Lišky, které krásně upravil Vítek. Poprvé jsem ho chtěl nasadit právě v sobotu v Luštěnicích. Při testech na Podbabě se auto hned chovalo velice způsobně, bylo klidné, nezáludné a přitom rychlé. Při prvních testech jsem se dostal na čas 7,248, což je na Podbabě velice pěkné (alespoň pro mne, 7,1 dokážu jen s Moslerem na F-kách a kolem 7,2 se Standovým NSR 917). Auto ale ještě nemělo nastrojenou karosérii. Kompletní model se při snaze o top lap pohyboval těsně nad 7,3 a při "závodní simulaci :) ", tedy dvě minuty v kuse bez vypadnutí, se auto pohybovalo trvale na časech mezi 7,3 - 7,7 (modrá drážka). Na čas 7,5 se s ním dostali bez problémů po pár kolech i Pavel Koula a Jarda Douša.

Parametry: NSR 40 000, 36/11, P6/Z0, offset 1mm, 80g (67g/13g), dovážení plátkovým olovem pouze v bocích podvozku (nic před klecí) a magnety na všech pozicích v kleci (ještě lepší by bylo dát na pozice magnetů také olovo, které je těžší, ale byl jsem líný ho tvarovat). Protože se auto chovalo hned napoprvé až překvapivě dobře, napadlo mne jestli ty magnety nemají přeci jen nějaký účinek, ale vyzkoušel jsem samostatným magnetem, že vodiče na Podbabě mají nulový magnetický účinek a auto bez dovážené klece jezdilo podobně.

Škoda jen že nemohu přidat zkušenosti z ostrého nasazení a porovnání se soupeři :( :( , ale rychlejší než mé NSR 997 to auto určitě je.

Re: Porsche 935 K2 Kremer - DRM 1977, B. Wollek - Sideways

Napsal: 28 kvě 2015, 16:37
od Vítek
Na jedné straně jsem rád, že mi dáváš za pravdu. Na druhé straně to má docela hořkou příchuť. :cry: A opravdu je velká škoda, že nedojde k přímému porovnání. :(
Sám jsem o takovém řešení uvažoval. Vše skončilo na úrovni hledání předlohy, které zrušila havárie obou PC ze které se doteď vzpamatovávám. :( A taky jsem nebyl schopen zjistit, jestli u Sideways zrealizují i verzi K3, která by mně zajímala víc a na kterou bych si počkal. A nebo mají jen renonc v propagačních materiálech.

U osazení, které popisuješ, mně překvapil převodový poměr k Sharku 40. Já mám u něj převodový poměr 10:38 (převod průměr 18mm).
U 935 jsem uvažoval o použití motoru SRP 36000.

Re: Porsche 935 K2 Kremer - DRM 1977, B. Wollek - Sideways

Napsal: 29 kvě 2015, 09:52
od Pavel 128
Tak, převody by asi byly na samostatné vlákno. Ale zrovna v tomto případě spíš převod vychází ze "skladových zásob". Standa dával 34/10, já měl doma 36 a 10 nebo 11. Převod 36/11 =3,27 mi přišel Standově volbě blíž než převod 36/10 = 3,6, takže žádná sofistikovaná úvaha :) .

Já ale obecně mám raději ty rychlejší převody. Třeba na Fly 935 kategorie Z mám k Sharku 30 převod 34/12 a bylo to vítězné auto. Alfu 33 na SIC s předepsaným motorem 25 000 mám osazenu 32/12 a byla na Podbabě na bedně... ale je to zvyk, asi bych to ostatním moc nedoporučoval. Vzniklo to v mých začátcích s regelem SlotIt, který byl velmi citlivý a tyto převody auto zklidnily (pokud to nebyl placebo efekt :? ). Jezdil jsem kdysi na Mosleru i 31/13 se Sharkem 40 :roll: , a průser to nebyl, změnil jsem to ale na 31/12 a na Podbabě to jezdí za 7,1, možná by to s 34/10 jelo za 6,9 :) , jenže já už se většinou nešťourám v autech u kterých získám pocit že jezdí dobře.

Omlouvám se za příspěvek k převodům ve vlákně o novinkách, ale vyplynulo to z diskuse.