Mirage GR7 - MTR32

Odpovědět
Zpráva
Autor
Vítek

Mirage GR7 - MTR32

#1 Příspěvek od Vítek » 14 říj 2014, 23:32

MTR 32 právě představil nový model Mirage Gr 7.
Předlohou modelu je vůz týmu Gelo Racing, který se účastnil 1000 km Nürburgringu 1975 s posádkou Schenken a Ganley a skočil na druhém místě.

Karosérie modelu je vyrobena tradičně z lexanu a podvozek je typu SAW - krátké šasi s motorem v pozici anglewinder. Může být použitý jak krátký motor FK130, tak dlouhý FK180.
mirage-gr-14162.jpg
mirage-gr-7-14165.jpg
Zdroj: Slot Car Today
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

HonzaS
Příspěvky: 551
Registrován: 22 pro 2013, 19:10

Re: Mirage GR7 - MTR32

#2 Příspěvek od HonzaS » 15 říj 2014, 12:10

Milan dělá krásná a zajímavá auta, ale tak nějak mimo všechny standardní autodráhové proudy. Klasické SRC to není, blbovzdorná (a dětem odolávající) komerčka vlastně také ne. Je to spíš takový hezký model do vitrínky pro sběratelské fajnšmekry, kteří ocení individuální ruční práci, kvalitní lexanovou karosérii s výbornými detaily (kdo si v dnešní době aerodynamických zpotvořenin ještě vzpomene na 40 let staré modelově věrné americké lexany :? ) a perfektními dekály. Jen ta prodejní cena je s ohledem na specifika zdejšího trhu hodně vysoká a podle mého konkuruje i hodně propracovaným kovovým modelům 1/18 lepších firem. Na druhou stranu, kdo se může pochlubit tím, že si na živobytí dokáže vydělat svým srdečním hobby?

Uživatelský avatar
Petr L
Site Admin
Příspěvky: 792
Registrován: 15 pro 2013, 22:28
Bydliště: Praha

Re: Mirage GR7 - MTR32

#3 Příspěvek od Petr L » 15 říj 2014, 17:02

Milanova auta jsou krásná a on je asi unikát, hodně o tom napoví krátký dokument, který se před rokem objevil.

https://www.youtube.com/watch?v=3tNt73LgZIo

Nejen ve vitrínách končí jeho modely, po světě s nimi jezdí v klubech i závody na dřevě :-)

Pavel 128
Příspěvky: 73
Registrován: 06 led 2014, 14:16

Re: Mirage GR7 - MTR32

#4 Příspěvek od Pavel 128 » 16 říj 2014, 14:12

Vítek je asi jediný kdo má s MTR nějaké větší jízdní zkušenosti, na Milanovy podvozky staví ale komerční karoserie a nevím jestli někdy projel kompletní model. Od Milana mám pár kousků včetně této Mirage (ve zbarvení Gulf z LM 1974) ale po pravdě řečeno ani moc nevím, jak ta auta jezdí i když se dá předpokládat, že dobře. Právě vzhledem k jejich ceně a možná ještě spíše kvůli obtížné dostupnosti se člověk prostě neodváží si s nimi pořádně zajezdit. Myslím že i menší karambol by tu lexanovou nádheru asi dost znehodnotil... nevím a zkoušet to nebudu ;) . Hodně se mi líbí třeba Rondeau LM 1980, taková zvláštní potvora, nebo štíhlá Italka LC1, která na kratších tratích zdatně proháněla 956-ky.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Vítek

Re: Mirage GR7 - MTR32

#5 Příspěvek od Vítek » 16 říj 2014, 14:34

Abych to uvedl na pravou míru.
Od Milana mám několikery dekály a lexanku Aston Martin DBR9 i s podvozkem.
A jelikož jsem ji ještě nepostavil :( :oops: (mám obavu, že to tak dobře nikdy nedám) a nechtěl jsem aby podvozek ležel ladem, dal jsem na něj jiného Astona - kastli od SCX s lexanovým kokpitem. Auto pohání motor Cheetah II, zadní disky a pneu - mechy jsou od Scaleuato. S ohledem na vyšší hmotnost kastle bylo nutné dovážení. Jízdní vlastnosti jsou výborné. :!:
Myslím, že takové řešení stojí zvážení i pro jiné "nejezdící" komerčky. :idea:

Milana si vážím nejen pro to, co dokázal a dokazuje okolo modelů. Ale i proto, že je to propojené s jeho velkými znalostmi a zájmem o motorsport.

Odpovědět