MTR 32 právě představil nový model Mirage Gr 7.
Předlohou modelu je vůz týmu Gelo Racing, který se účastnil 1000 km Nürburgringu 1975 s posádkou Schenken a Ganley a skočil na druhém místě.
Karosérie modelu je vyrobena tradičně z lexanu a podvozek je typu SAW - krátké šasi s motorem v pozici anglewinder. Může být použitý jak krátký motor FK130, tak dlouhý FK180.
Zdroj: Slot Car Today
Mirage GR7 - MTR32
Re: Mirage GR7 - MTR32
Milan dělá krásná a zajímavá auta, ale tak nějak mimo všechny standardní autodráhové proudy. Klasické SRC to není, blbovzdorná (a dětem odolávající) komerčka vlastně také ne. Je to spíš takový hezký model do vitrínky pro sběratelské fajnšmekry, kteří ocení individuální ruční práci, kvalitní lexanovou karosérii s výbornými detaily (kdo si v dnešní době aerodynamických zpotvořenin ještě vzpomene na 40 let staré modelově věrné americké lexany ) a perfektními dekály. Jen ta prodejní cena je s ohledem na specifika zdejšího trhu hodně vysoká a podle mého konkuruje i hodně propracovaným kovovým modelům 1/18 lepších firem. Na druhou stranu, kdo se může pochlubit tím, že si na živobytí dokáže vydělat svým srdečním hobby?
Re: Mirage GR7 - MTR32
Milanova auta jsou krásná a on je asi unikát, hodně o tom napoví krátký dokument, který se před rokem objevil.
https://www.youtube.com/watch?v=3tNt73LgZIo
Nejen ve vitrínách končí jeho modely, po světě s nimi jezdí v klubech i závody na dřevě
https://www.youtube.com/watch?v=3tNt73LgZIo
Nejen ve vitrínách končí jeho modely, po světě s nimi jezdí v klubech i závody na dřevě
Re: Mirage GR7 - MTR32
Vítek je asi jediný kdo má s MTR nějaké větší jízdní zkušenosti, na Milanovy podvozky staví ale komerční karoserie a nevím jestli někdy projel kompletní model. Od Milana mám pár kousků včetně této Mirage (ve zbarvení Gulf z LM 1974) ale po pravdě řečeno ani moc nevím, jak ta auta jezdí i když se dá předpokládat, že dobře. Právě vzhledem k jejich ceně a možná ještě spíše kvůli obtížné dostupnosti se člověk prostě neodváží si s nimi pořádně zajezdit. Myslím že i menší karambol by tu lexanovou nádheru asi dost znehodnotil... nevím a zkoušet to nebudu . Hodně se mi líbí třeba Rondeau LM 1980, taková zvláštní potvora, nebo štíhlá Italka LC1, která na kratších tratích zdatně proháněla 956-ky.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Mirage GR7 - MTR32
Abych to uvedl na pravou míru.
Od Milana mám několikery dekály a lexanku Aston Martin DBR9 i s podvozkem.
A jelikož jsem ji ještě nepostavil (mám obavu, že to tak dobře nikdy nedám) a nechtěl jsem aby podvozek ležel ladem, dal jsem na něj jiného Astona - kastli od SCX s lexanovým kokpitem. Auto pohání motor Cheetah II, zadní disky a pneu - mechy jsou od Scaleuato. S ohledem na vyšší hmotnost kastle bylo nutné dovážení. Jízdní vlastnosti jsou výborné.
Myslím, že takové řešení stojí zvážení i pro jiné "nejezdící" komerčky.
Milana si vážím nejen pro to, co dokázal a dokazuje okolo modelů. Ale i proto, že je to propojené s jeho velkými znalostmi a zájmem o motorsport.
Od Milana mám několikery dekály a lexanku Aston Martin DBR9 i s podvozkem.
A jelikož jsem ji ještě nepostavil (mám obavu, že to tak dobře nikdy nedám) a nechtěl jsem aby podvozek ležel ladem, dal jsem na něj jiného Astona - kastli od SCX s lexanovým kokpitem. Auto pohání motor Cheetah II, zadní disky a pneu - mechy jsou od Scaleuato. S ohledem na vyšší hmotnost kastle bylo nutné dovážení. Jízdní vlastnosti jsou výborné.
Myslím, že takové řešení stojí zvážení i pro jiné "nejezdící" komerčky.
Milana si vážím nejen pro to, co dokázal a dokazuje okolo modelů. Ale i proto, že je to propojené s jeho velkými znalostmi a zájmem o motorsport.